فرمانده سپاه دامغان:مسئولیت پاسداران متعدد است

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۴۳:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: پاسداری از اسلام شغلی بسیار شریف است، در عین حال مسئولیت پاسداران هم زیاد است و باید از اسلام پاسداری کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سیدمحمدحسن مرتضوی در مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت خاتم‏الانبیای دامغان در امیریه دامغان سخن می‏گفت، افزود: پاسداران بدانند هر چه نهال انقلاب اسلامی تنومندتر می‏شود، وظایف آنها بیش‌تر و حساس‏تر خواهد شد.
وی تنها راه در امان بودن از خطرات و انجام درست وظایف را افزایش بصیرت و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) عنوان کرد.
مرتضوی افزود: با گذشت زمان، توان مقابله سپاه با حوادث افزایش یافته و در برخورد با ترورها، آشوب‏ها و درگیری‏ها فعالانه شرکت کرده است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان ضمن گذری بر تاریخچه فعالیت‏های سپاه بیان داشت: سپاه با توجه به ضرورت در عرصه‏های انتظامی و امنیتی فعالانه وارد عرصه شده و در ابتدای انقلاب در انهدام خانه‏های تیمی منافقان نقش مهمی را ایفا کرده است.
در این مراسم، “حسین صادقچه” به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت خاتم‏الانبیا(ص) امیریه منصوب و از زحمات عبدالحمید منشی‏زاده قدردانی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۴۳۲۲۵۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.