فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:خصوصیت سپاه خدمت صادقانه به نظام اسلامی است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۲۸:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: یکی از خصوصیت های بارز سپاه خدمت صادقانه همراه با تخصص بالا به نظام اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ پاسدار حسین ابوترابی با اشاره به فرمان تاسیس سپاه از سوی حضرت امام (ره) گفت: حضرت امام صاحب اندیشه انقلاب است لذا برای ماندگاری این حرکت عظیم ضرورتی را احساس نمودند و فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.
وی با بیان اینکه هرچه از عمر با برکت انقلاب گذشت نقش سپاه در انجام وظیفه خودش پررنگ تر شد افزود: سپاه آنچنان در جامعه معرفی شده است که امام خامنه ای فرمودند: “تشکیل سپاه از معجزات قرن ما بود”.
ابوترابی هدف از تشکیل سپاه را حفاظت از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت:سپاه پاسداران با توجه به اتصال آن به دریای بیکران بسیج، نقش عظیمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارد.
وی افزود: سپاه و دیگر نیروهای نظامی و جهادگران عزیز در دفاع مقدس، برای اولین بار در تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر ایران، درسی را به دشمنان این مرز و بوم دادند که هیچگاه از ذهن مستکبران و متجاوزان نخواهد رفت و مایه عزت و اقتدار ایران و اسلام عزیز شدند.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به نقش سپاه بعد از جنگ گفت: سپاه با استفاده از توانمندی خود و تجربه دوران دفاع مقدس و با همان انگیزه، وارد سازندگی کشور شد و کارهای بزرگ سازندگی از قبیل سدسازی،پل سازی و راه سازی و بسیار کارهای دیگر با اقتدار به ثمر رسانده است و مایه افتخار برای مسئولین نظام اسلامی شده است.
وی با اشاره به نقش سربازی سپاه خاطرنشان کرد: اولین وظیفه سرباز دفاع و قرار گرفتن در مقابل دشمن به هر شکل است؛ دشمن در تلاش است که به هر شکلی ضربه بزند و سپاه به وظیفه خود عمل می کند و آن وظیفه حفاظت از اندیشه امام راحل عظیم الشان و در پیاده سازی منویات امام خامنه ای است.
ابوترابی با اشاره به رضایت امام و رهبر معظم انقلاب از عملکرد سپاه گفت: تایید امام خامنه ای و رضایت مردم نشان دهنده عملکرد صحیح سپاه است و ان شاالله در آینده هم بهتر از حال عمل خواهد شد تا پرچم این انقلاب بدست صاحب اصلی انقلاب یعنی امام عصر(عج) برسد.
وی افزود: مردم غیر از حفاظت از انقلاب که نتیجه مجاهدتهای مجاهدان در طول تاریخ و ثمره خون های پاک شهداست انتظار دیگری ندارند و سپاه هم در راستای پاسداری از همیت ارزش ها تلاش می کند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پایان گفت: تاکید می کنیم که سپاه مدافع انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان انقلاب به هرشکلی که دشمنان اقدام کنند، ایستادگی کردده و یک لحظه غفلت نخواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۲۸۰۷۷۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.