فرمانده سپاه ناحیه نوشهر:سواحل نشاط تا پایان تابستان ادامه دارد

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: نخستین جشنواره تابستانی ساحل نشاط که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر برگزار می‌شود تا پایان تابستان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علی رسولی در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان داشت: این طرح در مناطق تفریحی ساحل سیترا و ساحل سی‌سنگان که از ۱۵ تیرماه امسال آغاز شده بود تا پایان تابستان امسال توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر همچنان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: جشنواره تابستانی ساحل نشاط در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با اجرای برنامه‌های متنوع در منطقه توریستی ساحل سیترا با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان شهری افتتاح شد.
رسولی ادامه داد: این جشنواره به همت فرماندهی و مدیریت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر و با همکاری فرماندار و شورای فرهنگ عمومی شهرستان با برگزاری برنامه‌های بومی محلی و اجرای همزمان در منطقه توریستی ساحل سی‌سنگان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: همچنین در این جشنواره به‌طور شبانه‌روزی برنامه‌های متنوع همچون اجرای برنامه‌های متنوع جنگ شادی با حضور هنرمندان برجسته شهرستانی و استانی و کشوری، برنامه‌های ورزشی مانند فوتسال ساحلی در شب، والیبال ساحلی در شب و تیراندازی با تفنگ بادی و پرتاب دارت برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر، ایستگاه هنر با حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی به ویژه مجسمه‌های شنی و نقاشی کودک، برپایی سینما و تلویزیون ساحلی و پخش زنده برنامه‌های مختلف صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، برپایی ایستگاه اهدای خون و حضور مردم و مسافران در این برنامه خداپسندانه، برپایی نماز جماعت با همکاری سازمان تبلیغات، برپایی نمایشگاه کتاب در ساحل و برپایی مسابقات فرهنگی هنری را به صوت کتبی و پیام کوتاه از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.