فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:کار و تلاش ایرانی دشمن را از پا در می‌آورد

۲۳فروردین۱۳،

73487_630.jpg

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه با روحیه انقلابی، تجربه و توان خود پروژه های عظیم در سطح کشور را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، عبدالهی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی استان کردستان در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، اظهارداشت: قرارگاه خاتم الانبیاء در دوران دفاع مقدس مرکز هدایت عملیات ها در غرب و جنوب کشور بود و پس از جنگ تحمیلی با توجه به اقتضائات زمانه و روحیه انقلابی تمام تجربه و توان خود را در راستای عمران و آبادانی کشور به کار گرفته است.

وی افزود: این قرار گاه بیش از دو دهه مجری پروژه های عظیم کشور بوده به طوری که هرجا دیگران نتوانستند کاری انجام دهند، نیروهای قرارگاه وارد عمل شدند.

عبدالهی اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم بستر بهتری در اختیار قرار گاه قرار گرفت، که پروژه‌های نفتی، ریلی و جاده‌ای، آب و سد سازی و کارخانجات از جمله آنهاست.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران افزود: کار و توان ایران دشمن را از پا در آورده است، به طوری که هر جای کشور را نگاه کنیم تبدیل به کارگاه اجرایی شده است.

وی با اشاره به طرح‌های مهرماندگار دولت، خاطرنشان کرد: طرح مهر ماندگار برای تکمیل پروژه های بالای ۴۰ درصد طراحی شده که سهم قرارگاه از این طرح ها پنج پروژه بزرگ بوده است، که تا پایان خردادماه اکثر آنها به ثمر می رسد.

عبدالهی در پایان یادآور شد: سد چراغ ویس و خط انتقال راه آهن دهگلان از جمله طرح های در دست اجرای قرارگاه در کردستان می باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.