فرمانده قرارگاه کوثر: ۱۱هزار و ۸۸۶ طرح از سوی قرارگاه خاتم اجرا شد

۲۶م اسفند ،

به گزارش ایرنا، سردار سید ˈضیاالدین حزنیˈ عصر شنبه در آیین بهره برداری از طرح های اجرایی این قرارگاه در دهلران اظهار کرد: برای اجرای هر یک از این طرح ها، بین ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ساخت بیش از یک هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی، یک هزار خانه بهداشت، احداث و بازسازی پنج هزار و ۷۰۰ مسجد، ۴۹۰ مدرسه، ۳۹۵ سرویس بهداشتی،۹۶۲ خانه عالم و انجام ۱۲۲ طرح برق رسانی از جمله این فعالیت هاست.

وی ساخت ۲۱ حوزه علمیه، احداث یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه ارتباطی، ساماندهی صدها گلزار شهدا و لایروبی ده ها رشته چشمه و قنات را در زمره دیگر طرح های اجرا شده از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کشور عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر و مشاور فرمانده کل سپاه افزود: این طرح ها با هدف کمک به دولت برای محرومیت زدایی، ایجاد محبوبیت بیشتر نظام و پیوند تنگاتنگ مردم با دولت و نظام اجرا شده است.

سردار حزنی بیان کرد: سپاه امروز مردم داری، مردم یاری، محرومیت زدایی و محروم نوازی را محور پایه ای و راهبرد اصلی برنامه ها و فعالیت های خود قرار داده است.

وی افزود: اجرای طرح های محرومیت زدایی برای زدودن چهره فقر از سیمای مناطق غیربرخوردار کشور بویژه استان های مرزی در راستای این هدف ها و رویکردها انجام می گردد.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه ادامه داد: اعتبار انجام این طرح ها از محل سود حاصل از درآمدهای اجرای طرح های بزرگ در داخل و خارج کشور تامین می گردد که بر پایه تاکید و دستور مقام معظم رهبری برای اجرای طرح های خدمات عمومی در مناطق محروم هزینه می گردد. ک/۲

۷۱۷۵/۵۶۵

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.