فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه:با تاسی ازعاشورا آماده دفاع ازمرزهای ایران اسلامی هستیم

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدارعلی رزمجو روز شنبه درآیین صبحگاه و تجلیل از پاسداران ویژه و سربازان نمونه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر افزود: به نمایندگی از سایر نیروهای مسلح ومردم سلحشور استان بوشهر در کنار آب های خلیج فارس با آرمان های امام (ره) ، شهدا و فرمانده کل قوا تجدید بیعت می کنیم.

وی اضافه کرد: امروز در چنین میدان مقدسی با درسی که از مکتب عاشورا آموختیم عهد می بندیم تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور حفاظت کنیم.

استاندار بوشهرنیز در این آیین گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ زئوپلتیک و استراتژیک ، بزرگ ترین حریف غرب در منطقه و جهان است.

محمدحسین جهانبخش افزود: مهم ترین نبرد دشمنان با ایران بر سر اصول و ارزش هاست و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی می ترسد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ام القرای، امید مستضعفان و محرومان جهان و الگویی برای مسلمانان است.

جهانبخش اضافه کرد: دشمنان با تشکیل اتاق های فکر اطلاعاتی در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند اما مردم ایران نشان دادند که نظام اسلامی می تواند جایگزین خوبی برای ثبات منطقه باشد.

وی بیان کرد: دشمن برای شکست نظام جمهوری اسلامی ، برنامه کوتاه، میان و بلند مدت دارد و یکی از برنامه های دشمن کند کردن روند برنامه های هسته ای ایران است.

در پایان این آیین از پاسداران ویژه و سربازان نمونه در استان بوشهر تجلیل شد.ک/۲

۶۲۹/۵۳۹ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۴۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.