فرمانده نیروی انتظامی:حمایت های عشایر و مردم مناطق مرزی به پلیس در برقراری امنیت کمک کرد

پنجشنبه ۱۸ خرداد – ۱۲:۱۷:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی با تاکید براینکه امروز نیروی انتظامی از مردمی ترین سازمانها است، افزود: اگر در حوزه مرزی، حمایت های مردم و عشایر منطقه نبود، نمی توانستیم به برقراری امنیت در این مناطق دست یابیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار دکتر «احمدی مقدم» امروز با حضور در هنگ مرزی نهبندان ضمن شرکت در صبحگاه عمومی، از یگان های مستقر در این میدان بازدید کرد.
وی ضمن تبریک ایام پیش رو، افزود: راه جهاد و را ه شهادت از زمان واقعه کربلا تا امروز، راهی مستمر است البته صحنه های این راه قابل تغییراست چرا که هر روز دشمن با جلوه ای جدید، ظاهر می شود، یک روز در نبرد نظامی، یک روز در نبرد سیاسی، یک روز در نبرد محاصره و سیاست های اقتصادی و روز دیگر در نبرد فرهنگی که همگی از تاکتیک های رنگارنگ دشمن است که اینگونه بروز می کند بنابراین این اقدامات منجر شده تا جهاد برعلیه دشمنان، همچنان از زمان کربلا تا کنون ادامه دار باشد.
سردار مقدم، یادآور شد: البته امروز جهاد در موقعیت حساسی قرار داشته و از پیچیدگی بیشتری نیز برخوردار است، چرا که دشمن مصمم است تا از همه ترفندها استفاده کند.
فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، تصریح کرد: امروز برما واجب است که در جبهه ایمان، با بصیرت کامل ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه نیروی انتظامی به خصوص مرزبانان، بسیار سخت است، افزود: چراکه امروز دشمن هر لحظه برای تحریک قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر و تقویت گروه های تروریستی در کنار مرزهای ما آماده می شود و شما مجبور به ایستادن در برابر آنان هستید.
به گفته این مقام انتظامی، نیروی انتظامی امروز، همانند همه مردم با صلابت در برابر تهدیدات دشمن ایستاده اند.
وی یادآور شد: اگر به یک دهه قبل در این استان برگردیم، یکی از ناامن ترین استان ها، خراسان جنوبی بود چرا که شاهد گروگانگیری ، آدم ربایی، قاچاق مواد مخدر ، استقرار پایگاه های عملیاتی و نظامی دشمن، در مرزهای این استان بودیم، اما امروز خراسان جنوبی در جوار ناامن ترین نقاط دنیا، یکی از امن ترین نقاط کشور جمهوری اسلامی ایران است که این امر تنها در سایه مجاهدت های شما مرزبانان محقق شده است.
دکتر احمدی مقدم خطاب به نیروهای مرزبانی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شما حافظان نظم و امنیت، مجاهدان واقعی فی سبیل الله هستید من از همه شما به خصوص مردم شهرستان نهبندان که به استقرار هنگ تازه تاسیس این شهر کمک کردند، بسیار تشکر می کنم چرا که راه اندازی هنگ، در شهری مرزی و دورافتاده، بسیار کار دشواری است.
وی با اشاره به اینکه، خراسان جنوبی حدود ۴۶۰ کیلومتر مرز آبی و خشکی دارد، خاطرنشان کرد: به همت فرماندهان عزیز مرزبانی، این مرز یکی از امن ترین مرزها می باشد و ما مصصم هستیم همانگونه که امنیت را در این استان حاکم کردیم ، انسداد را در جهت ایجاد امنیت در سمت جنوب ، دریای عمان و استان سیستان و بلوجستان ادامه دهیم.
سردار مقدم، افزود: البته حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی، نیز در این خصوص خوب بود.
فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، با تاکید بر حمایت های مردمی در جهت ایجاد امنیت پایدار، تصریح کرد: اگر حمایت های همه جانبه عشایر و مردم این منطقه نبود ما به امنیت پایدار نمی توانستیم دست یابیم.
وی افزود: در برنامه ۵ ساله در نظر داریم تا پایان امسال و سال بعد، انسداد تا جنوبی ترین نقطه سیستان و بلوچستان را ادامه دهیم .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۷۱۲۱۷۲۵۴۹۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.