فرمانده کل ارتش: قدرت افتخارآمیز پهپادی نزاجا از ثمرات اتکا به جوانان و توان داخلی است

فرمانده کل ارتش: قدرت افتخارآمیز پهپادی نزاجا از ثمرات اتکا به جوانان و توان داخلی است

فرمانده کل ارتش در بازدید از گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر(عج) نیروی زمینی ارتش، گفت: بومی بودن و عدم وابستگی صنعت پهپاد ارتش به بیگانگان، نقطه قوت آن است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر (عج)، از آشیانه‌های پهپاد، نمایشگاه ادوات و تجهیزات و اماکن و تجهیزات نوسازی شده بازدید کرد و توان عملیاتی این یکان را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان این یکان طی سخنانی با اشاره به اهمیت راهبردی پهپادها،  توان و تنوع پهپادها در اجرای ماموریت‌های مختلف را بسیار مهم توصیف کرد.
وی عملکرد گروه پهپادی را موجب امیدواری سلسله مراتب دانست و گفت: بومی بودن و عدم وابستگی صنعت پهپاد ارتش به بیگانگان از نقاط قوت این صنعت است.
فرمانده کل ارتش اظهار امیدواری کرد با توجه به عدم وجود محدودیت در توسعه و پیشرفت پهپادها، ارتش جمهوری اسلامی ایران به آنچه خواسته فرماندهی معظم کل قواست، دست یابد.
همچنین امیرسرلشکر موسوی، صبح امروز با حضور در گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش،  از  کلیه سمت‌های این گروه و تجهیزات نوسازی شده بازدید کرد.
وی در این بازدید، کارکنان گروه ۹۹ پدافندی نزاجا را حافظان آسمان ولایت ‌و چشم بیدار ارتش و نیروی زمینی عنوان کرد.
امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدیدها، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.