فرمانده کل سپاه پاسداران: دشمنان اکنون در مقابل جمهوری اسلامی ایران ناتوان هستند

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری روز جمعه در رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان البرز افزود: دشمنان به این نکته پی برده اند که تهدیدها و اقدامات نظامی نه تنها در راه پیشرفت ملت بزرگ ایران بازدارنده نیست بلکه اراده آنان را در راهی که در پیش گرفته اند مستحکم تر خواهد کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهارکرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی باورها، اعتقادات و ایمان مردم بویژه نسل جوان را نشانه گرفته اند تا آنان را از مسیر اهداف عالی انقلاب اسلامی خارج ساخته و به انحراف بکشانند.

جعفری گفت: در این جنگ نرم توهین به مقدسات مسلمانان نیز در ستور کار قرار دارد غافل از آنکه در نهایت عوامل آن گرفتار خشم مسلمانان جهان خواهند شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: امروز باگذشت بیش از دو دهه از جنگ تحمیلی، اهمیت، دستاوردها و عظمت این راه الهی بیشتر بر جهانیان آشکار شده است.

وی افزود: دفاع مقدس دستاوردهای بی شماری داشت که حفظ استقلال و تمامیت ارضی نظام اسلام ، برقراری امنیت، صدور فرهنگ انقلاب و مقاومت در مقابل نظام سلطه و پیروزی بر آن از مهمترین آنها است.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آمادگی کمی و کیفی بسیج در دفاع از کیان و ارزشهای انقلاب اسلامی اظهارکرد: سازماندهی بسیجیان اکنون از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان متولی این نهاد مقدس در حال انجام است.

وی افزود: این سازماندهی در قالب گردان های امام حسین (ع ) ، امام علی (ع ) ، عاشورا و بیت المقدس صورت گرفته است.

وی گفت: در مقابله با جنگ نرم دشمنان بیشترین کار برعهده گردان های عاشورا است که بیش از سه هزار بسیجی در آنها فعال هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فعالیت رزمی بسیجیان نیز در قالب گردان های بیت المقدس انجام خواهد شد که اکنون در ۴۰ هزار پایگاه بسیج کشور در حال شکل گیری است.

وی بیان کرد: گردان های امام علی (ع ) نیز برای مقابله با تهدیدهای امنیتی دشمنان پیش بینی شده است.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: افزایش مهارت ها و توان تخصصی بسیجیان در گردان های سازمان یافته، تعمیق معنویت در بین بسیجیان، عمق بخشیدن به بصیرت و بینش های سیاسی آنان و عمل به هنگام بسیجیان در واحدهای سازمان یافته در دستور کار سپاه قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: استان البرز از جمله مناطقی است که در دوران دفاع مقدس خوب درخشید و مردم و بسیجیان آن در مقابله با فتنه سال ۸۸ نیز به خوبی وارد عمل شدند.

سرلشکر جعفری همچنین اظهار امیدواری کرد: این حضور انقلابی همواره از سوی بسیجیان استان البرز حفظ و تداوم یابد.

۷۴۲۱ / ۶۹۲/۵۸۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.