فرمان فتحعلیان: امسال سال من است

۱۱اردیبهشت،

فرمان فتحعلیان ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و در قالب جشنواره سه‌گانه خلیج‌فارس به روی صحنه خواهد رفت.

این هنرمند با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: در اجرای پیش رو ۱۴ قطعه موسیقی را برای مخاطبان اجرا خواهم کرد که از این میان ۴ قطعه تازه و متعلق به آلبوم تازهم است که امیدوارم پس از اخذ مجوز به زودی منتشر شود.

او ادامه داد: اعضای همیشگی گروه مرا همراهی خواهند کرد و تنظیم قطعات تازه است. البته تعدادی ساز تازه هم به گروه اضافه شده است.

فتحعلیان دربارهٔ‌ی سازبندی متفاوت کنسرت تازهش توضیح داد:‌ سعی دارم در اجرای پیش رو از پتانسیل سازهای الکترونیک استفاده کنم، زیرا از آن دسته اشخاص متعصب نیستم که بگویم موسیقی عرفانی باید تنها با ساز ایرانی اجرا شود؛ دوست دارم فضای متفاوتی را تجربه کنم.

این خواننده همچنین گفت: بخشی از این اجرا نیز به موسیقی عرفانی اختصاص دارد و رنگ و بوی تازهی به فضا می‌بخشد. در واقع این کنسرت مجموعه قطعاتی از چهار آلبوم است که تا به حال منتشر کرده‌ام.

او از «ناجی»، «باباحیدر»، «مقیم»، «آهنگ شهر لیلی»، «با مردم بیگانه»، «فانی» و… به عنوان قطعاتی یاد کرد که در این کنسرت اجرا می‌شود.

این هنرمند که در کنسرت قبلی‌اش، در رابطه با تهیه‌کننده‌اش، دچار تضییع حقوق شده بود، بیان کرد: تهیه‌کننده‌ی کنسرت قبلی کم لطفی کرد و خاطره‌ی بدی در ذهنم گذاشت. او دستمزد اعضای گروه را پرداخت نکرد و در حال حاضر هم پرونده‌ دارد، مراحل اداری‌اش را طی می‌کند تا از طریق قانون با این شخص برخورد شود.

وی افزود: این اتفاق در روحیه‌ام تاثیر داشت اما به هر حال باید کار کرد. من پنج سال است که آلبوم منتشر نکرده‌ام، مدتی ممنوع‌الکار بودم و در این سال‌ها شرایط کاری بدی داشتم.

فرمان فتحعلیان که مدتی است فضای رسمی موسیقی و اجرای صحنه‌ای دور بوده است، گفت: فکر می‌کنم امسال سال من است و دور تازه فعالیتم از این پس آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.