فرمان مقام معظم رهبری برای نمایندگان نصب‌العین است

۰۲م آذر ،

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: از آنجایی که نمایندگان ملت با تمام وجود به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اعتقاد و التزام دارند لذا فرمایش اخیر ایشان را به عنوان حکم ولایی قلمداد کرده و سوال از رئیس‌جمهور را ملغی قلمداد کردند.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و سمیرم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای ما مطاع است و ما موظف هستیم فرمان ایشان را نصب‌العین قرار دهیم.
 
وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که مقام معظم رهبری کار مجلس و نمایندگان را مثبت ارزیابی کرده‌اند و ما تقریبا به بخشی از نتایج طرح سوال رسیده‌ایم و توانسته‌ایم شاهد مهار بخشی از مشکلات ایجاد شده باشیم.
 
حیدرپور همچنین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان قدرتمندترین رهبر جهان اسلام سبب اقتدار نظام  جمهوری اسلامی ایران شده است و قطعا اگر سخنی را مطرح می‌کنند با درایت و شناخت کافی از اوضاع موجود است.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، مستضعفین با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور فرمودند: طرح سوال از رئیس‌جمهور تا اینجا کار مثبتی بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است،اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن میخواهد، از نمایندگان محترم تقاضا می‌کنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.