فرهادی؛ مهرجویی؛ هیچ کدام؟

این روزها بحث بر سر ساخت فیلم انتخاباتی آیت الله رفسنجانی نقل محافل هنری است، دوی ماراتن شایعات میان مهرجویی و فرهادی نا کنون راه به جایی نبرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر ایران ، از صبح امروز بیست هشتم اردیبهشت خبری مبنی بر اینکه اصغرفرهادی فیلم تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را خواهد ساخت در فضای اینترنت انتشار یافت و بعضی از خبرگزاری ها به این موضوع دامن زدند. خبرهای انتشار یافته حاکی از این بود که اصغر فرهادی طی روزهای آینده به ایران می‌آید و این فیلم را می‌سازد.  علاوه‌بر این گفته شده “مانی حقیقی” و “پیمان معادی” مشغول کار روی فیلمنامه این مستند انتخاباتی می باشند و به محض حضور فرهادی، فیلمبرداری فیلم آغاز خواهد شد.

اما این خبر در ساعاتی قبل توسط اصغر فرهادی تکذیب شد و فرهادی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است. و پایگاه اینترنتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در صفحه اصلی خود خبری پیرامون این موضوع درج نکرده است.

 پیش از این عنوان شده بود که داریوش مهرجویی نیز قصد ساخت فیلم انتخاباتی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری را برعهده دارد که داریوش مهرجویی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت : قصد ندارم فیلم تبلیغاتی هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری را بسازم.

گفتنی است پی گیری های خبرنگار خبرگزاری هنر ایران از مطلعین حاضر در کن نیز نشان می دهد که خبر ساخت فیلم انتخاباتی آیت الله رفسنجانی توسط فرهادی کذب است و اصغر فرهادی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.