فرهاد آئیش مهمان این هفته ˝کارنامه˝ در رادیو

۲۸م آذر ،

ششمین برنامه از دوره تازه برنامه تخصصی رادیو نمایش، با عنوان ˝کارنامه˝، به بررسی کارنامه­ تئاتری فرهاد آئیش و مبحث ˝جستجو برای یافتن تعبیر تئاتر روشنفکری و عامه پسند˝ اختصاص دارد.

به گزارش هنرآنلاین، این برنامه جمعه شب، ۱ دی ماه، ساعت ۲۱ تا ۲۳ از رادیو نمایش پخش می گردد و مهمان ویژه آن فرهاد آئیش، بازیگر، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر “داروگ”، است که درکنار روزبه حسینی نویسنده، کارشناس و مجری این برنامه، به بحث و گفت و گو خواهند پرداخت.

همچنین علی نصیریان، مائده طهماسبی و محمدرضا نوروزیان، مدرس و منتقد تئاتر، سینما و یکی ازپایه گذاران گروه تئاتر “داروگ” همراه با آئیش در آمریکا، به عنوان مهمان تلفنی، دربارهٔ کارنامه تئاتری این هنرمند صحبت خواهند کرد.

در این برنامه طبق روال برنامه های دوره تازه “کارنامه”، که یک بحث زیرساختی تخصصی درکنار کارنامه مهمان برنامه بررسی می گردد، مبحث “جستجو برای یافتن تعبیر تئاتر روشنفکری و تئاترعامه پسند” موضوع بحث وگفت و گو است.

مهدی شیبانی زاده به عنوان تهیه کننده، محسن قصابیان سردبیر و رامین ناصر نصیر به عنوان دبیر اجرایی در ششمین برنامه دوره تازه کارنامه، که روی موج FM با مقیاس ۵/۱۰۷ پخش می گردد، همکاری می‌کنند.

حضور آئیش در این برنامه در حالی است که آخرین نمایش او “هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک”، با بازی علی نصیریان، چندی پیش در تئاترشهر به صحنه رفت.

تاکنون حمید پور آذری، دکتر محمدحسین ناصر بخت، مهرداد خوشبخت، فردین خلعت بری و نادر برهانی مرند مهمانان دوره تازه برنامه تخصصی، هنری “کارنامه” بوده اند که از ۲۶آبان ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.