فرهاد مجیدی به استقلال بازگشت

۲۸م آذر ،

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال که چند ماهی از فوتبال خداحافظی کرده بود، پس از جلسه ای که دوشنبه شب با امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده داشت، به توافق رسید تا ضمن امضا قراردادی یکساله و نیمه ، در نیم فصل دوم برای آبی پوشان به میدان برود.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال که چند ماهی از فوتبال خداحافظی کرده بود، پس از جلسه ای که دوشنبه شب با امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده داشت، به توافق رسید تا ضمن امضا قراردادی یکساله و نیمه ، در نیم فصل دوم برای آبی پوشان به میدان برود.

فرهاد مجیدی پس از نشستی که دوشنبه شب با مدیر عامل باشگاه استقلال داشت به توافق رسید تا نیم فصل دوم را با پیراهن آبی به میدان برود. در حالی که قبل از این پیش بینی می شد وی تا پایان نیم فصل دراستقلال بماند و سپس خداحافظی کند، اما قرارداد او با آبی پوشان یک سال و نیم است.

مجیدی پس از دیدار با فتح الله ازده در جمع خبرنگاران گفت: بعد از جلسه ای که با آقای قلعه نویی و سپس فتح الله زاده داشتم به توافق رسیدم که قراردادی یک سال و نیمه با استقلال امضا کنم و امیدوارم بتوانم در بازگشت برای استقلال مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که بعضی هواداران حجازی از شما انتقاد کرده اند که چرا به استقلال برگشتید و می خواهید با امیر قلعه نویی کار کنید گفت: حجازی اسطوره من تنها نیست بلکه کل علاقمندان به فوتبال ایران او را دوست دارند و اسطوره همه است. الان برای من پیراهن استقلال مهم است و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

وی با بیان اینکه کاپیتانی استقلال برایش مهم است گفت: کاپیتانی استقلال افتخار بزرگی است و نمی خواهم بگویم برایم مهم نیست اما بیشتر از همه خود استقلال برایم مهم است و فرقی نمی کند چه کسی کاپیتان باشدو من زمانی کاپیتانی استقلال را به شریف زاده دادم که وی جوانترین بازیکن استقلال بود.

فرهاد مجیدی در پایان کفت: هدف من این است که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. ضمن اینکه تمام تلاشم این است که بتوانم هر زمان که لازم باشد در کلاس های مربیگری شرکت کنم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.