فرهاد مجیدی : فقط می‌خواستم هواداران استقلال خوشحال باشند

۲ م دیماه ،

فرهاد مجیدی : فقط می‌خواستم هواداران استقلال خوشحال باشند

اخبار باشگاه استقلال: مجیدی گفت: به خوب و بد بازگشتم به استقلال فکر نکردم و هدفم فقط خوشحالی هواداران بود.

به گزارش فوتبال آنلاین فرهاد مجیدی پس از آن که قرارداد خود را رسما با استقلال ثبت کرد، گفت: من فقط به خاطر اینکه احساس کردم هواداران استقلال با آمدن من هرچند کم خوشحال می‌شوند، به تیم بازگشتم و اصلا به خوب و بد بودن این مسئله فکر نکردم. من فقط می‌خواستم که هواداران استقلال خوشحال باشند.

وی ادامه داد: من چند ماه در هوای سرد لندن از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب به کلاس مربی‌گری رفتم ولی هشتم بهمن که امتحان من است نمی‌توانم در جلسه امتحان حاضر شوم چون با پرسپولیس بازی داریم.

مجیدی در ادامه گفت: صحبتی هم دربارهٔ حاشیه‌های مطرح شده در چند روز اخیر دارم. وقتی صحبت از مکتب ناصر خان حجازی کردم منظورم این بود که حجازی اسطوره همه استقلالی‌هاست، او به خاطر شخصیت و رفتارش محبوب پرسپولیسی‌ها نیز هست. اگر صحبتی در این رابطه کردم به این سبب بود که مردم ناصرخان را به سبب بازی‌ها و گلری کردنش دوست ندارند بلکه صداقت و روراستی او را دوست دارند.

در حالی که به سبب ناهماهنگی‌های پیش آمده قرار بود قرارداد مجیدی به طور مشروط ثبت شود، پس از ارسال فسخ‌نامه رودریگو توزی به هیات فوتبال از طریق فکس، قرارداد فرهاد مجیدی به صورت قطعی ثبت شد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    واقعافرهاد بازیکن فوق العادهای است با ارزوی گلزنی اش در مقابل پرسپولیس و دستش را با علامت ۴ نشان دهد که استقلال همیشه سرور پرسپولییییسه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.