فرهاد مجیدی نیم فصل هم در امارات

مهاجم تیم استقلال شرایط بازگشت به لیگ ایران رابدست نیاورده است وی با پیشنهادات زیادی رو به روست امابه هیچ یک پاسخ مثبت نداده است و طی تماس باعلی فتح اله زاده درخصوص شرایط خودتوضیحاتی راارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فرهاد مجیدی با شرایط متفاوتی رو به رو شده است اکثر تیمهای لیگ برتری وی را می خواهند و حاضر شدند که برای جذب وی اقداماتی را انجام دهند که برای مجیدی از حضور در استقلال نیز بهتر است اما این درحالی است که مهاجم سابق استقلال تمایل زیادی به حضور در ایران ندارد و اعلام کرده است که اگر به ایران باز گردد در استقلال بازی می کند زیرا تماشاگران این تیم علاقه ندارند وی را با پیراهن تیم دیگری مشاهده کنند.

از طرفی وی طی تماسی با مدیر عامل تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط برای حضورش در سپاهان، تراکتور، داماش و ذوب آهن مهیا است  اما وی قصد ندارد به ایران باز گردد و با پیراهنی به جز استقلال در میادین حاضر شود به همین منظور به ایران باز نمیگردد تا فصل به پایان برسد، زیرا حضور در ایران وی را با شرایط خاص رو به رو می سازد که مورد نظر و دلخواه وی نیست.

شایان ذکر است: این بازیکن که به همراه فرزندانش در امارات بسر می برد قصد حضور در کشور را ندارد تا شرایط خود را بصورت کامل بررسی کند .
وی اعلام کرده است احتمال اینکه در لیگ امارات نیز بازی نکند وجود دارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.