فرهاد مجیدی وقتی زیاد عصبی شود!+عکس

با وجود این‌که مدیرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجیدی تا پایان هفته صحبت می‌کند، اما قوانین سازمان لیگ نشان می‌دهد این مهاجم نمی‌تواند به لیست استقلال اضافه شود.
به گزارش شنیده ها ، فرهاد مجیدی که در نیم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با این باشگاه نخواهد بود. این در حالی است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه می‌تواند به عنوان بازیکن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.
ساعتی قبل، عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار گل اعلام کرد اگر قرارداد مجیدی با الغرافه به عنوان بازیکن قرضی بسته شده باشد او همچنان بازیکن استقلال است و می‌تواند در لیست این تیم برای فصل جدید قرار بگیرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعی از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به این تیم غیرممکن خواهد بود.
در همین زمینه یکی از مسئولان باشگاه استقلال توضیح داد: قرارداد مجیدی با باشگاه قطری به صورت قطعی بوده، اما در این قرارداد بندی گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ایران بازیکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هیات فوتبال تهران این بند را در قرارداد او قبول کند، مجیدی بازیکن استقلال محسوب می‌شود و هیچ سهمیه‌ای را هم اشغال نخواهد کرد.
اما دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازگشت مهاجم شماره ۷ استقلال به این تیم منتفی است و استقلالی‌ها باید روی جواد نکونام به عنوان آخرین خرید خودشان حساب باز کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.