«فرهاد ورهرام» در تدارک ساخت مستندی جدید

«فرهاد ورهرام» در تدارک ساخت مستندی جدید
خبر – ۱۲ اردیبهشت – منبع : فارس

فرهاد ورهرام گفت: چند طرح درباره ایران‌ شناسی و مردم‌شناسی را در دست بررسی دارم تا در صورت رسیدن به نتیجه، برای ساخت آن‌ها اقدام کنم.


«فرهاد ورهرام» در تدارک ساخت مستندی جدید

به گزارش سینمافردا ، «فرهاد ورهرام» درباره زمان پخش مستند «از آلپ تا دوماوند» از شبکه دو سیما، گفت: قرار بود این مستند ‌۲۸ اسفندماه سال گذشته از شبکه دوم سیما پخش شود، اما به دلیل اینکه آخر سال زمان مناسبی برای پخش نبود، ‌زمان نمایش آن را به عقب انداختند و فکر می‌کنم در ماه جاری پخش شود.

وی در پاسخ به این سؤال که هم‌اکنون در حال ساخت مستندی هستید یا خیر، بیان داشت: در حال حاضر مشغول مطالعه و جمع‌آوری یادداشت‌هایم هستم و چند طرح درباره ایران‌‌شناسی و مردم‌شناسی را نیز در دست بررسی دارم تا در صورت رسیدن به نتیجه، برای ساخت آن‌ها اقدام کنم.

این مستندساز در برآورد خود از وضعیت فعلی مستندسازی در ایران گفت: ما در تولید مستند، وضعیت آشفته‌ای داریم و نکته دیگر اینکه چیزی به اسم اکران مستند در ایران وجود ندارد، اما اگر همان‌طور که آقای «شفیع آقامحمدیان» گفتند جایی برای نمایش مستند فراهم شود و مستند نیز مانند سینمای داستانی به شرایط بهتری برای دیده شدن دست یابد مطمئناً وضعیت سینمای مستند در ایران بهبود می‌یابد. شما تصور کنید همین که ما تماشاگران را به مستند دیدن عادت دهیم، بسیار خوب است. چون به هر حال سینمای مستند علاقه‌مندان و تماشاگران خاص خود را داراست و نمایش مستند در هر مکانی مثلاً در خانه هنرمندان، مرکز گسترش یا هر جایی که امکان نمایش آثار برای عموم وجود داشته باشد شرایط  سینمای مستند را بهتر می‌کند.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.