فرهنگیان سرآمد حماسه سازی و خلاقیت هستند

به گزارش ایرنا، مهندس مصطفی عطاران ، پنجشنبه در آیین تجلیل از ۵۷ نفراز معلمان نمونه شهرستان داراب ، بیان داشت: ارتقای سطح علمی فرهنگیان، اجرای برنامه های علمی و آموزشی نوین و تاسیس دانشگاه فرهنگیان ، از جمله اقداماتی است که با هدف رفع برخی از مشکلات فرهنگیان در حال انجام است.

وی افزود: هم اینک وزارت آموزش و پرورش برای حل و فصل مشکلات فرهنگیان ، برنامه هایی جدید در دست اجرا دارد.

عطاران ازتوجه وزارت آموزش و پرورش در زمینه کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش استعداد ها و توانمندی های دانش آموزان به عنوان اصلی مهم و اساسی یاد کرد.

منتخب مردم شهرستان های داراب و زرین دشت درمجلس نهم دراین آیین گفت: نقش معلمان درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذاراست و آنان به مثابه بازوان توانای نظام اسلامی هستند.

دکترنبی الله احمدی با اشاره به نقش آموزش و پرورش درایجاد شرایط رهایی از وابستگی و تقویت مسیر استقلال درابعاد مختلف ، خواستار توجه همگان به مقوله آموزش و پرورش شد.

وی ضمن برشمردن برخی از مشکلات سد راه آموزش و پرورش، عزمی همگانی را برای ریشه کن کردن این معضلات خواستار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان داراب هم در این مراسم گفت: فرهنگیان ما امروز به عنوان برترین قشرجامعه شناخته شده اند و خدمات شایسته آنان موجب پیشرفت ها وموفقیت های بسیاری در زمینه های مختلف در جامعه شده است.

محمد رضا اسدی افزود: کسب مقام های متعدد و برجسته کشوری، استانی و منطقه ای در رده های مختلف تعلیمی، پرورشی و ورزشی، مرهون تلاش های فرهنگیان ماست و آموزش و پرورش داراب دربسیاری از زمینه ها سرآمد است.

وی در بخش دیگری از مطالب خود ، خواستار ایجاد باشگاه فرهنگیان و تخصیص اعتباربرای ساخت واحدهای آموزشی مورد نیاز شهرستان داراب شد.

اسدی ادامه داد: همچنین با توجه به کثرت شمار دانش آموزان و گستردگی جغرافیایی این شهرستان ازمسوولان مربوط درخواست می کنیم موافقت خود را برای احداث مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی در این منطقه اعلام کنند.

در این آیین از ۵۷ تن از معلمان نمونه منطقه ای ، استانی و کشوری ، تجلیل شد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ک/۲

۷۳۷۶ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۷۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.