فرهنگی: تعامل قوا به مطالبه ملی تبدیل شده است

۰۵م اسفند ،

Amir Kholoosi-16-46.jpg

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم نشست‌های سران قوا گفت که برگزاری این نشست‌ها به مطالبه ملی تبدیل شده است.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: این نوع تعامل بین سه قوه به یک مطالبه ملی تبدیل شده و همه خواستار حل مسائل در جلسات و نشست‌های این چنینی می باشند.

وی افزود: عواملی که تعامل قوا با یکدیگر را تهدید می‌کنند، داشتن روحیه استبدادی و تاکید بر پیشبرد سلایق و دیدگاه‌ها بدون لحاظ قوانین، مقررات و حقوق اساسی ملت است که هرکدام از سران قوا باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: همه مردم انتظار دارند چنین روش‌هایی به جای گفت‌وگو در تریبون‌ها و کشاندن مسائل به جاهایی که احساس بن‌بست می‌شود و در نتیجه برای مردم مشکلاتی را به وجود می‌آورد، از سوی سران قوا بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مسائل و مشکلات در نشست و با گفت‌وگو حل شود.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه موضوعات مورد اختلاف، مسائل اصلی کشور نیستند، گفت: این اختلافات بعضا در نحوه برخورد با مسائل به وجود می‌آید.

فرهنگی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها تداوم یابد و به سمت و سویی منطبق با قوانین، مقررات و مصالح عموم جریان پیدا کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.