فرهنگ جامع دو سویه حسابداری در فیروزکوه به چاپ رسید

‘داوود گرجی زاده’ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این خبر، اظهارداشت: این فرهنگ جامع دو سویه (انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی) که دربرگیرنده کلیه اطلاعات تخصصی حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی و مهندسی مالی می باشد، تحت عنوان ‘فرهنگ واژگان تخصصی بای’ با ۲۴ هزار واژه آماده چاپ شده است.

وی افزود: این فرهنگ جامع تخصصی با صرف چهار سال زمان در مرحله مطالعه کتب مختلف تخصصی، فرهنگ لغات خارجی، جستجو در فضای مجازی، حضور در انجمن های تخصصی حسابداری مالی و افزودن مجموعه واژگان جدیدی که در کنگره ها و سمینارهای مختلف بین المللی مصطلح شده، گردآوری و تدوین شده است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه خاطرنشان کرد: در مرحله دوم، مجموع مطالب گردآوری شده جهت داوری در اختیار معاونت پژوهشی دانشگاه قرار گرفت و پس از گذشت یک سال و نیم با انجام اصلاحات مدنظر داوران و تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه، به عنوان یکی از مجموعه کتاب هایی که توسط این واحد در دست انتشار است، مورد معرفی و تایید نهایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این فرهنگ جامع تخصصی در نهایت بابت ثبت نهایی، اخذ شابک و فیپا در اختیار سازمان اسناد و کتابخانه های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و با اخذ مجوز نهایی چاپ، آماده انتشار شد.

شایان ذکر است این کتاب با شماره کتابشناسی ‘۲۷۳۵۲۰۵’ در یک هزار و سه صفحه آماده شده و نخستین کتاب از این دست در سطح کشور با این تعداد واژگان است.

این گزارش حاکی است گرجی زاده با دارا بودن یک مقاله با نمایه ISI در ژورنال بین المللی “Journal of Schlarly Publishing” از دانشگاه ‘تورنتو’ کانادا، شش مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر داخلی، یک مقاله در کنفرانس بین المللی ‘اقتصاد و مدیریت’ در کشور چین و اجرای چندین و چند پروژه و طرح پژوهشی، از محققان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است.

تهرام/۸۱۴۲/۱۴۵۷/۱۳۴۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۵۰۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.