فرهنگ خدمتگزاری بی منت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

حجت الاسلام ‘حسین ملکی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خدمات دولت نهم و دهم در حوزه فرهنگ و هنر به اندازه تمام دولت های قبلی بوده است.

وی سفرهای هیات دولت به استان ها را یکی از ابتکارات دولت نهم و دهم دانست و گفت: حضور بالاترین مسوولان دستگاه های اجرایی و وزرا در مناطق مختلف و بررسی نقاط ضعف و قوت و مشکلات مردم از نزدیک موجب تصمیم گیری صحیح دولت در برنامه ریزی می شود.

وی با بیان اینکه انجام یکصد سفر دولت به استان ها و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور دستاوردهای ارزنده ای را به دنبال داشته و دارد افزود: ایجاد شور و نشاط در بین مردم و امید به آینده از دیگر برکات سفرهای استانی دولت است.

وی اظهارداشت: در انجام سفرهای استانی مردم طی نامه و درخواست به راحتی مشکلات خود را با مسوولان ارشد کشور در میان می گذارند.

وی افزود: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم شاهد جهش های فوق العاده ای در بخش نرم افزاری و سخت افزاری و برگزاری جشنواره های متعدد در حوزه فرهنگ و هنر و سینما با مشارکت گسترده مردم و هنرمندان بودیم.

حجت الاسلام ملکی گفت: در این مدت فعالیت در همه بخش ها اعم از ترویج فرهنگ کتابخوانی، ساخت فیلم های سینمایی با موضوعات مختلف در جامعه و نیز ارایه کارهای فاخر هنری به طور چشمگیر رشد داشته است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم از نظر کمی و کیفی در حوزه فیلم و کتاب از رشد دو برابری برخوردار شدیم و در حوزه نمایشگاهی نیز تخفیف نرخ فروش کتاب را داشته ایم.

وی برپایی نمایشگاه های صدمین سفر هیات دولت در استان ها و جشنواره این نمایشگاه در مشهد مقدس را فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت دانست و گفت: مردم ما تلاش های صادقانه و خدمات خالصانه را خوب تشخیص می دهند و قدردان دولت خدمتگزار هستند./۳

۶۶۵/۷۳۱۵ /۶۶۴/ ۶۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۹۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.