فرهنگ و اقتصاد از مهم‌ترین اولویت‌های دولت یازدهم در سال ۹۳ است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت:در شرایط فعلی سه موضوع مهم اقتصاد، فرهنگ و مذاکرات ژنو فکر و ذهن جامعه و دولت یازدهم را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال ۹۳ است.

“حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی” مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم در سال ۹۳ گفت: در شرایط فعلی سه موضوع مهم اقتصاد، فرهنگ و مذاکرات ژنو فکر و ذهن جامعه و دولت یازدهم را به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید از سوی دولت یازدهم به آن توجه ویژه‌ای شود.
 
وی تصریح کرد: مسائلی هم چون افزایش قیمت‌ها، نرخ بیکاری و تورم موضوعاتی است که به طور حتم با مدیریت مقوله اقتصاد مقاومتی می‌توان آنها را حل کرد.

اکرمی با بیان این که دولت دنبال این است که به نوعی مشکلات را حل کند اظهار داشت: مقوله دومی که در سال ۹۳ باید به آن توجه ویژه‌ای شود مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۵ است که همه انتظار دارند با توجه به مطالبات ملت ایران این مذاکرات پیش برود و تعامل سازنده‌ای بین ایران و سایر کشورهای جهان برگزار شود.
 
مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال ۹۳ دولت‌های خارجی موجودی‌های ملت ایران را که سی و چند سال است بلوکه شده است  آزاد کنند و ما بتوانیم سرمایه‌گذاری کنیم و وضع موجود را تغییر دهیم.
 
وی افزود: مقوله سومی که به طور حتم در سال ۹۳ باید به آن توجه شود مقوله فرهنگی است زیرا به هر حال ما در آمار و اخبار می‌شنویم که طلاق در حال افزایش و ازدواج روبه کاهش از این رو انتظار می‌رود که دولت یازدهم درباره حل این مسائل رویکرد جدی را اتخاذ کند.
 
اکرمی تاکید کرد: به طور حتم تحکیم بنیان خانواده از مهمترین رویکردهایی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را در بعد فرهنگ که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است حل کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.