فروتن ،‌کلاه قرمزی و گلزار به سینما رفتند/حضور فروتن ، گلزار و کلاه قرمزی در سینماها

فیلم‌هایی با بازی محمد رضا فروتن، محمد رضا گلزار و کلاه قرمزی در حال اکران هستند که مخاطب به جای سوپر استارها شخصیتی عروسکی را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز،‌ فیلم‌ سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” این روزها کام سالن‌های سینما را شیرین کرده و باگذشت ۲۵ روز اکران همچنان صدرنشین گیشه‌های سینمایی است.
این فیلم روز گذشته با فروشی ۴۸ میلیون تومانی را سپری کرد، این فیلم  حس نوستالژی بسیاری از طیف بزرگسال امروز را که روزی خود قشر نوجوان بودند برانگیخته‌ اما آیا این مخاطبان فقط به اسم “کلاه قرمزی” به سینما می‌روند و یا اینکه کلاه قرمزی برای آنها پیام و گفته‌ای دارد.
با گذشت ۳۵ روز از اکران آن کم‌تر نقد و یا گفته‌ای در خصوص این فیلم شنیده‌ام اما هر روز و هر لحظه آمار فروش و صدرنشینی گیشه‌های آن و همچنین مقایسه کلاه قرمزی با سوپراستارهای مطرح سینما از سوی منتقدین وسینماگران بیان می‌شود.
فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی “مصطفی کیایی” نیز با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۲۵ روز نمایش تنها فیلم سینمای دفاع مقدس است که در حال حاضر مخاطبان خاص خود را داشته و فروش ۱۰ میلیون تومانی را روز گذشته سپری کرده است این فیلم در مجموع ۳۸۹ میلیون تومان در تهران فروخته است.
در این فیلم که در ژانر کمدی ساخته شده بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ژاله صامتی، مسعود کرامتی، سعید آقاخانی، مهدی کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم سینمایی “بی‌خداحافظی” به کارگردانی “احمد امینی” نیز این روزها افت فروش بسیاری داشته و روز گذشته فروشی ۳ میلیون و پانصدهزار تومانی را پشت سرگذاشته است.
این فیلم هم اکنون ۱۷ سالن سینمایی در اختیار داشته و پس از ۲۵ روز نمایش ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرده است.
در این فیلم بازیگرانی چون “رضا صادقی”، “محمد رضا فروتن”، “پگاه آهنگرانی”، “افشین‌ هاشمی”، “کوروش تهامی”، “هومن برق نورد”، “مژگان بیات”، “شقایق فراهانی” به ایفای نقش پرداخته‌اند.
آمار فروش و همچنین افت فروش این فیلم سینمایی طی روزهای گذشته نشان می‌دهد که دیگر بازیگران سوپر استار و مطرح سینما نیز نمی‌توانند به هر قیمتی مخاطب را به سالن‌های سینمایی بکشانند.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” نیز با داشتن ۲۳ سالن سینمایی اکران خود را آغاز کرده و پس از ۵ روز نمایش روز گذشته فروشی ۱۱ میلیون تومان را تجربه کرد این فیلم در مجموع فروش ۷۰ میلیون تومانی را از گیشه‌های سینمایی برای خود رقم زده است.در این فیلم بازیگرانی چون محمد رضاگلزار و الناز شاکر دوست به ایفای نقش پرداخته‌اند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.