فروزان مهر iبه سمت استاندار خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

34[1]-1.jpg

معاون پیشین سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز هیات دولت iبه عنوان استاندار تازه خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، محمد حسین فروزان‌مهر کارشناس ارشد مهندسی برنامه‌ریزی سیستمها از مؤسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه است و پیش از انتصاب iبه سمت معاونت سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت کار، iبه عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری‌های فارس و زنجان فعالیت داشت.

وی پیش از این مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، معاون اداری مالی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامه‌ریزی و معاون اجرایی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، مدیریت دفتر آموزش و پژوهش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانهای مرکزی، گلستان و تهران را بر عهده داشته است.

به گزارش تفسیری ایسنا، محمود صلاحی، استاندار پیشین خراسان رضوی که با حکم وزیر کشور از این سمت برکنار شد پس از تصمیم امروز هیات دولت مبنی بر انتصاب محمد حسین فروزان‌مهر معاون پیشین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی iبه عنوان استاندار تازه، جای خود را iبه وی داد.

محمود صلاحی در اولین جلسه هیات دولت دهم در مشهد، iبه عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد و از سال ۸۸ تا کنون استاندار خراسان رضوی بود.

وی کارشناس ارشد حقوق بین الملل است و‌ سابقه مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد و قائم مقام وزیر تعاون در امور استانها در وقت تصدی محمدناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.