فروزنده: مشکلات را بجای رسانه‌ای نمودن، از راه گفت‌وگو حل کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

2401.jpg

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید نمود که مشی دولت، تعامل و همکاری با سایر قواست.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، لطف‌الله فروزنده صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه “شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغام شده چه وقتی به مجلس ارسال خواهد شد؟” گفت: بررسی شرح وظایف این وزارتخانه‌ها در کمیسیون اجتماعی دولت در حال اتمام است و باید در جلسه هیات دولت مصوب و سپس به مجلس ارسال شود و عزم ما این است که این روند هرچه سریعتر طی شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که “با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر تعامل هرچه بیشتر بین قوا، راهکار دولت در این ارتباط چیست؟”، اظهار نمود: دولت همواره بر مشی تعامل و همکاری با سایر قوا در عرصه‌های مختلف تاکید داشته و اولویت ما حل مسائل از طریق گفت‌و‌گوست و تلاش می‌کنیم همواره این راهکار را دنبال کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اضافه نمود: در جهتی تعامل هرچه بیشتر، وزرا در مجلس و کمیسیون‌های مختلف آن حضور دارند و تلاش می‌کنند پرسش‌ها و ابهامات نمایندگان را برطرف نمایند و با همدلی و همکاری، اگر ضعف قانونی وجود دارد برطرف کند.

فروزنده ادامه داد:‌ خواسته و انتظار مردم نیز این است که با انسجام و برنامه‌ریزی و تعامل و همدلی بین قوا کارها پیش برود و دولت نیز همواره این موضوع را در اولویت خود قرار داده است.

وی همچنین با بیان اینکه “وظایف مسئولان در شرایط کنونی حفظ وحدت است”، گفت: اگر اختلاف سلیقه‌ای نیز وجود دارد باید این اختلافات را در جلسات مشترک حل و فصل نمود و آن را به سطح رسانه و جامعه نکشاند و بر اساس تعامل و گفت‌و‌گو مسایل را به پیش برد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مورد آخرین پیگیری‌های دولت از روند طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار نمود:‌ همانطور که پیشا نیز گفتم پنج نفر از نمایندگان مجلس پیش از اینکه سوال در صحن علنی مجلس مطرح و به دفتر رئیس‌جمهور ارسال شود، امضاهای خود را پس گرفته بودند و ما امیدواریم هیات رئیسه مجلس به این موضوع توجه کند.

فروزنده در پایان گفت: ما معتقدیم که مسایل را بجای مطرح نمودن در صحن علنی مجلس، باید از طریق تعامل و مطرح نمودن و پیگیری آن در کمیسیونهای تخصصی مجلس حل نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.