فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت،هایمکس:سریع و به صرفه؟!(به همراه%۳۰تخفیف ویژه)

بسم الله الرحمن الرحیم

موبایل و تبلت از جمله تکنولوژی هایی هستند که این روز ها می توان دست بسیاری از علاقه مندان به فناوری مشاهده کرد. این وسایل با توجه به این که میتوانند کار های بسیار زیاد و متنوعی را انجام دهند مورد محبوبیت کاربران واقع شده اند و بسیاری را شیفته خود کرده اند.

اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که وسایل یاد شده بیش تر در معرض خرابی و آسیب دیدگی هستند و باید تا میتوانید مراقب آن ها باشید چرا که یک اشتباه و غفلت کوچک ممکن است تبلت یا موبایل گران بهای شما را از شما بگیرد و آن را برای همیشه از کار بیاندازد.

اما اگر بخواهیم این محصولات را از آسیب دیدگی تا جای ممکن دور کنیم باید چه کرد؟ پاسخ در یک چیز خلاصه میشود استفاده  از ابزار و  لوازم جانبی که مخصوصا برای تبلت یا تلفن همراه و یا هر وسیله دیگر ساخته شده است. لوازم جانبی مثل افزونه های یک مرورگر می باشند که هر کدام به نهوی به عملکرد بهتر آن کمک خواهند کرد.

در این  سری  از مقالات گویا ای تی با موضوع معرفی و نقد فروشگاه های برتر و موفق اینترنتی به سراغ فروشگاهی رفته ایم که دقت و تخصصشان روی محصولات جانبی موبایل و تبلت ها است ، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و برسی کامل این فروشگاه بپردازیم.

معرفی :

فروشگاه هایمکس ، فروشگاهی است که مدیران آن تمام تمرکز خود را روی لوازم و ابزار جانبی موبایل و تبلت جمع کرده و تلاششان بر این است  تا  همیشه مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار کاربران و خریدارن قرار دهند. مدیران این فروشگاه همیشه در تلاشند تا بهترین و باکیفیت ترین کالا ها  را در اختیار خریداران قرار دهند همچنین رضایت خریداران هم از جمله مهم ترین ملاک های کاری فروشگاه اینترنتی هایمکس می باشد.

این فروشگاه حدود ۲ سال است که افتتحاح شده و در خدمت کاربران عزیز قرار گرفته است.

http://www.himaxmobile.com

تنوع محصولات در هایمکس:

در این فروشگاه مجموعه ای کامل و جامع از تمام ابزار و وسایل جانبی که شما به آن احتیاج داشته باشید را میتوانید بیابید از یک کیف تا شارژر و کابل مخصوص تبلت یا تلفن همراهتان. نگران نباشید ! قیل از خرید محصول توضیحات آن را به طور کامل بخوانید و تصاویر بیش تری از محصول موردنظرتان مشاهده کنید و اگر از آن خوشتان آمد کافی است دکمه خرید پستی را بفشارید!

یکی از ویژگی های مثبت و جالب این فروشگاه ، سفارش محصول توسط شما است ؟! ممکن است به هر دلیلی با توجه به تنوع اجناس محصول مورد نظر شما در فروشگاه موجود نباشد و شما هم به آن احتیاج داشته باشید ، تنها کافی است تا با پشتیبانی سایت تماس گرفته و محصول درخواستی را به آن ها اعلام کنید . تیم هایمکس در کم ترین زمان ممکن کالا را با قیمتی مناسب به شما تحویل خواهند داد.

پشتیبانی:

از جمله ویژگی ها مثبت این فروشگاه تیم پشتیبانی بسیار قدرتمند آن است. شما می توانید از سه راه برای برقراری ارتباط با مدیران فروشگاه بهره بگیرید : شماره های تماس ، صفحه ارتباط با ما و تماس مستقیم با مدیریت.

پشتیبانی در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت روز حتی روز های تعطیل در خدمت کاربران است و شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کرده و آگاهی شما را نسبت به کالا مورد نظر قبل از خرید بالا خواهد برد.

نمای کلی :

فروشگاه اینترنتی هایمکس از یک طراحی زیبا و در عین حال ساده و سبک بهره می برد . این موضوع باعث جلوگیری از سردرگمی کاربران هنگام کار با آن می شود. برای برسی و خرید محصول خود تنها کافی است از ستون کناری دسته و برند کالا را مشخص و به آن دسترسی پیدا کنید.

ستون سمت چپ هم شما را با برترین محصولات فروشگاه آشنا میکند و همچنین کمی پایین تر هم شما میتوانید از وضعیت کالا خریداری شده خود با خبر شوید.

مهم ترین رویداد ها و پیشنهادات هم در ابتدای صفحه بین دو ستون راست و چپ قرار گرفته و شما را از جدید ترین اخبار آگاه میکند.

خرید و ارسال کالا:

خرید از هایمکس ساده تر از آن چیزی است که فکر میکنید . نیاز به ثبت پروفایل و … در سایت ندارید تنها کافی است پس از اینکه کامل از محصولی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شدید کافی است دکمه خرید پستی را فشار داده و فیلد های مربوطه را به طور دقیق تکمیل نمایید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید پس از چند ثانیه به شما کادری نمایش داده شده و موفقیت ثبت را به شما اطلاع خواهد داد.

پیامکی با محتوا کد رهگیری مطابق شکل بالا برای شما ارسال خواهد شد که میتوانید از آن برای برسی وضعیت کالای خریداری شده استفاده کنید.

همچنین نوع ارسال را هم میتوانید در هنگام خرید انتخاب کنید که پیشتاز باشد یا معمولی . ارسال کالا از زمان ثبت تا رسیدن به دست شما تقریبا ۲ تا ۵ روز زمان می برد و این موضوع بسته به منطقه ای میباشد که شما در آن سکونت دارید ، هزینه کالا را هم درب منزل پرداخت میکنید و نیاز به واریز آنلاین و … نیست.

بسته بندی و کیفیت:

ما یکی از کالاهای موجود در این فروشگاه را سفارش داده و آن را دریافت کردیم. همان طور که در شکل میبینید کیفیت آن در حد بسیار خوب و مناسبی است  و همچنین بسته بندی آن کاملا اورجینال و واقی بود. همچنین کالاهایی مانند محصولات Capdase  از طریق شماره سریال و سایت Capdase.com قابل پیگیری می باشند .

گارانتی:

همچنین تمامی محصولات دارای ضمانت شرکت می باشند و  به دلیل اطمینان مدیریت فروشگاه از کیفیت محصولات , تمامی کالاهای موجود در این سایت دارای گارانتی برگشت پول حتی در صورت پسند نکردن مشتری  (به هر دلیل )می باشد.”به نقل ازتارنمای هایمکس ”

و اما تخفیف برای کاربران عزیز گویا آی تی :

با موافقت مدیریت محترم فروشگاه اینترنتی هایمکس  شما می توانید تا ۲۰ مهر ماه از ۳۰ درصد تخفیف ویژه در هنگام خرید بهره مند شوید و کالای خود را با قیمت بسیار ارزان و مناسب تهیه کنید. این تخفیف پس از ثبت سفارش برای شما اعمال خواهد شد و شما همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد پس از دریافت محصول باید هزینه مورد نظر را به مامور پست تحویل دهید.

هایمکس در یک کلام:

هایمکس فروشگاهی اینترنتی است که بر روی فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت تمرکز کرده است و به صورت تخصصی فعالیت میکند و تلاشش بر این است تا کالایی با کیفیت و مرغوب با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. زمان برای هایمکس بسیار مهم است و آن ها سعی میکنند در کمترین زمان کالای مورد نظر را به دست شما برسانند. رضایت از خرید مهم ترین نکته برای مدیران هایمکس است و تمام تلاششان این است که شما از خرید خود رضایت کامل داشته باشد. قطعا  میتوان فروشگاه اینترنتی هایمکس را یکی از متمرکزترین و فعالترین فروشگاه های لوازم جانبی برای تبلت و موبایل در وب فارسی دانست.

برای ورود به فروشگاه میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید

http://www.himaxmobile.com

از طرف تیم گویاآی‌تی: برای هایمکس  و تیم خوب آن آرزوی موفقیت و از خداوند متعال برای آن ها سلامتی و توفیق روز افزون در خواست میکنیم. انشاالله

مطالب مرتبط

  • مقایسه‌ی امکانات سیستم‌ عامل های Windows Phone 8، Android 4.1 و iOS 6
  • نکات مهم مسافرتی و نکات امنیتی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات و وسایل همراه
  • معرفی رسانه تصویری دیجی کالا
  • اپرا مینی ۶ و اپرا موبایل ۱۱ آماده دانلود است
  • گوگل از مرورگر کروم برای آندروید رونمایی کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.