فروشگاه صنایع دستی در برج میلاد

هنر > تجسمی
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی کشور از قطعی شدن برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی برای میهمانان جنبش عدم تعهد در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدحسن صالحی مرام افزود: نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در زمان برپایی این اجلاس از ۶ تا ۱۱شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، فروشگاه صنایع دستی در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مربع برپا می‌‌شود و کالاهایی در این بخش برای میهمانان عرضه خواهند شد که مشخصات صادراتی داشته و از بسته‌بندی مناسبی برخوردار باشند.

معاون صنایع دستی و هنرهای دستی ادامه داد: تمام ۵۰۰ قلم کالایی که به قصد فروش در این نمایشگاه عرضه می‌شوند، دارای لوح فشرده و کاتالوگ حاوی اطلاعات و مشخصات فنی به زبان انگلیسی هستند.

صالحی مرام تاکید کرد که قیمت این کالاها کارشناسی شده و از نظر مرغوبیت نیز بهترین کالاها از هر رشته صنایع دستی انتخاب شده‌اند.

وی یادآر شد که نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی برای میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد با همکاری اتحادیه سراسری صنایع دستی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برپا می‌شود.

معاون صنایع دستی و گردشگری گفت: برای راهنمایی میهمانان اجلاس در این نمایشگاه و فروشگاه، راهنمایانی تعیین شده‌اند که به زبان‌های مختلف دنیا توضیحات فنی و کارشناسی صنایع دستی را به خریداران ارایه می‌کنند.

به گفته وی، موضوع برپایی نمایشگاه دایمی در محل برگزاری اجلاس سران و حضور هنرمندان صنایع دستی از استان‌های مختلف در برج میلاد منتفی شده و قرار است نمایشگاه و فروشگاه برای میهمانان جنبش عدم تعهد به صورت یکجا در برج میلاد برپا شود.

صالحی مرام افزود: در بخش نمایشگاهی این رویداد هنری، بنا داریم کالاهای فاخر صنایع دستی را به میهمانان اجلاس معرفی کنیم که به این منظور کاتالوگ‌هایی به چهار زبان زنده دنیا تهیه شده‌اند و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: در حاشیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، گفت وگوهایی با مسئولان کشورهای شرکت‌کننده برای صادرات صنایع دستی ایران صورت می‌گیرد تا در آینده به عقد قرارداد و امضای پروتکل همکاری منجر شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.