فروشگاه ویندوز فون مایکروسافت به کندی در حال رشد است

ممتازنیوز:

مایکروسافت شرکتی است که همیشه به دنبال توسعه و پرورش جامعه توسعه دهندگان برای پلتفرم ویندوز فون خود بوده است و آگاهی از روند رشد آن می تواند برای علاقمندان به این شرکت و سیستم عامل آن قابل توجه باشد. امروز و بعنوان بخشی از مراسم معرفی لومیا ۹۲۸ شرکت نوکیا، مایکروسافت اعلام نمود که آنها در حال حاضر حدود ۱۴۵۰۰۰ اپلیکشن برروی فروشگاه مخصوص ویندوز فون دارند.

image26

درست است که این تعداد برای این سیستم عامل موبایل مایکروسافت مناسب می باشد، اما از آن چیزی که پیش بینی می شد این آمار پایین تر است. در ماه June گذشته، آمار رسمی در مورد تعداد اپلیکشن های Windows Phone Store چیزی در حدود ۱۰۰۰۰۰ اپلیکشن بوده که آماری خیره کننده برای آن مقطع به شمار می آمد، چرا که تعداد اپ ها طی ۶ ماه دو برابر شده و به رقم ۱۰۰ هزار عدد رسیده بود.

اگر تعداد اپلیکشن های فوق درست باشد، این بدان معنی است که تنها ۴۵۰۰۰ اپلیکشن در ۱۱ ماه گذشته به ویندوز فون استور اضافه گردیده است. اگر بخواهیم براساس روند رشد تعداد اپلیکشن ها از ماه June گذشته، تعداد اپلیکشن ها را حساب کنیم، تعداد آنها می بایست در ماه ژانویه از ۱۴۰۰۰۰ می گذشت که اینچنین نشده است.

به هر حال این سیستم عامل مایکروسافت از زمان عرضه ویندوز فون ۸ به پیشرفت بیشتری دست پیدا کرده، در حالیکه در بخش ویندوز فون استور شاهد رشد چشمگیری نبوده ایم.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.