فروشگاه GameStop، پیش فروش Uncharted 4 را برای ps4 آغاز کرد !

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یکی از محبوب ترین بازی های سونی در این نسل، به طور قطع سری Uncharted می باشد

یکی از محبوب ترین بازی های سونی در این نسل، به طور قطع سری Uncharted می باشد که توانسته با قهرمان شوخ طبعش یعنی نیتان دریک، به یکی از پرچمداران شرکت سونی در عرضه بازی های ویدیویی بر روی ps3 تبدیل شود. با چنین محبوبیتی، بسیار طبیعی است که همه طرفداران در انتظار رونمایی از قست چهارم این سری باشند که متاستفانه هنوز ناتی داگ از بازی رونمایی نکرده است. ولی حال شعبه آلمانی فروشگاه GameStop، بازی Uncharted 4 را در لیست عناوین ps4 قرار داد و حتی قیمت پیش فروش بازی را هم ۱۰۰,۷۷ یورو اعلام کرده است.

همان طور که می توانید ببینید، جزییات در این مورد فعلا کم می باشد و تنها این پیش فروش، خبر از انتشار یافتن Uncharted 4 بر روی ps4 می دهد.

البته Uncharted 4 به احتمال بسیار توسط ناتی داگ در حال ساخته شدن است، چرا که این بازی، یکی از پرسودترین عناوین انحصاری سونی می باشد و بعید است که در نمایشگاه Tokyo Game Show 2013  شاهد رونمایی از بازی باشیم، ولی مراسم Video Game Awards 2013، زمان خوبی برای نشان دادن اولین تریلر بازی می باشد. چرا که ناتی داگ قبلا بیشتر بازی های خود را از جمله the last of us برای اولین بار در مراسم VGA معرفی کرده بود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.