فروش اقساطی وایمکس مبین نت به مشترکین سیمکارت های دائمی همراه اول

فروش اقساطی وایمکس مبین نت به مشترکین سیمکارت های دائمی همراه اول

مدیر عامل شرکت خدمات اول گفت: این شرکت همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی (ع) پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکین همراه اول را آغاز می کند.

ناصر قدیر کاشانی امروز (سه شنبه) در یک نشست خبری گفت: کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند وایمکس مبین نت را به صورت اقساطی خریداری کنند. مودم این طرح رایگان است و مشترکین با ارائه مدارک، از سرعت ۵۱۲ و ۲۰گیگ ظرفیت دانلود و یک سال اشتراک  قابل تمدید بهره مند می شوند. همچنین استفاده از این طرح از ساعت ۲بامداد الی ۸ صبح رایگان است.

کاشانی افزود: از دیگر ویژگی های این طرح استفاده همزمان بیش از ۴ نفر از اینترنت بوده و مودم ارائه شده قابل حمل و استفاده در بیش از ۱۲۰ شهر کشور است .

وی گفت: مودم پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت به صورت خاص از شرکت sewon کشور کره خریداری شده و دارای کیفیت بسیار مناسب است. مودم دارای گارانتی یک ساله است که برای اولین بار مشترکین می توانند با پرداخت مبلغ ۲۵۰۰ تومان مودم را به مدت یک سال در مقابل صدمات ناشی از ضربه، شکستگی و آب خوردگی بیمه کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات اول در خصوص نحوه پرداخت، اظهار داشت: قیمت نقدی درحال حاضر ۲۰۰ هزار تومان به اضافه مالیات بر ارزش افزوده است که در پروژه فروش اقساطی، جمعاً مبلغ ۲۵۰هزار تومان محاسبه می شود و متقاضیان مبلغ ۶۲هزار و ۵۰۰تومان نقد و مابقی را در ۱۰ قسط ۲۰ هزارتومانی به صورت ماهانه پرداخت می کنند.

وی پنج شیوه سفارش خرید پروژه مذکور را تماس با تلفن ۱۸۶۸ در شهر تهران و انتخاب گزینه ۲،  تماس با تلفن ۸۹۳۶۹ از شهرستانها و انتخاب گزینه ۲،  ثبت نام درسامانه www.1868-co.ir ، ثبت نام درسامانه www.mci.ir و  ثبت نام درسامانه www.mobinnet.ir  اعلام کرد.

کاشانی ادامه داد: پس از ثبت نام مشترک و تماس از طرف شرکت خدمات اول با متقاضی، مودم به صورت حضوری و یا غیرحضوری (تحویل به وسیله پیک موتوری) قابل دریافت است .
وی از مزیت های قابل توجه این طرح را عدم نیاز به چک، سفته و ضامن دانست.
کاشانی درباره نحوه دریافت اقساط نیز گفت: با توافق انجام شده با بانک گردشگری، به هر مشترک یک شماره حساب اختصاص داده می شود و مشترکین می توانند به صورت اینترنت بانک، تلفن بانک، کارت به کارت، فیش نقدی و روش های متداول بانکی اقساط را بصورت ماهیانه پرداخت کنند. همچنین به زودی کالاهای مرتبط از جمله گوشی موبایل با برندهای مختلف و Lap Topو IPad نیز به مشترکین سیم کارتهای دائمی همراه اول به صورت اقساطی واگذار می شود.
گفتنی است این واگذاری فقط به شخص مالک سیم کارت دائمی همراه اول با دست داشتن کارت ملی انجام می شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمید آخته ای:

    با عرض سلام وخستنه با شید من درخواست یک عدد مبین نت ویک عدد مودم ۴ G جیبی با شرایط قسطی رادارم با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.