فروش بلیت‌ دانشجویی جشنواره موسیقی آغاز شد

۱۶ام بهمن ،

فروش بلیت اجراهای بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ویژه دانشجویان موسیقی، دانش آموزان هنرستان موسیقی و هنرمندان سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه انجام می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، طبق اعلام ستاد برگزاری این جشنواره دانشجویان رشته موسیقی و هنرجویان هنرستان موسیقی می توانند بلیت اجراهای جشنواره را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

دانشجویان سایر رشته ها از تخفیف ۳۰ درصدی و هنرمندان موسیقی و کسانی که کارت عضویت خانه موسیقی را دارند نیز می توانند با ارائه کارت ملی و کارت خانه موسیقی از تخفیف ۲۵ درصدی برای خریداری بلیت اجراها بهره ببرند.

این در حالی است که دانشجویان حتما می بایست در هنگام خرید بلیت، کارت دانشجویی و کارت ملی و هنرجویان هنرستان موسیقی نیز کارت تحصیلی و کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

بلیت فروشی اجراهای بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ویژه دانشجویان موسیقی، هنرجویان هنرستان موسیقی و هنرمندان ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ در ساختمان مرجان واقع در خیابان حافظ، خیابان خارک، کوچه هانری کربن ، پلاک ۱۸ طبقه اول صورت می گیرد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند در تهران و ۴ استان دیگر برگزار خواهد شد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.