فروش تابستانی محصولات سایپا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 فروش تابستانی محصولات سایپا

فروش تابستانی محصولات سایپا

ممتازنیوز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش تابستانی محصولات گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد علی قادری در این خصوص افزود: به منظور رفاه هر چه بیشتر هموطنان در فصل تابستان و سفرهای این ایام؛ و جلب رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا پیش فروش قطعی محصولات پلتفرم X100 و خودرو تیبا و همچنین پیش فروش لیزینگی این محصولات با تسهیلات مناسب از تاریخ ۱۵/۰۴/۹۲ آغاز گردیده است .
وی در خصوص محصولات شرکت پارس خودرو گفت : پیش فروش خودرو تندر ۹۰ در این سبد محصول قرار دارد و فروش خودرو های پیکاپ و پارس تندر نیز به زودی اعلام خواهد گردید.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود : فروش فوری اعتباری محصولات شرکت زامیاد با تسهیلات مناسب آغاز گردیده است. همچنین فروش فوری و پیش فروش انواع وانت زامیاد نیز شامل این طرح است.
قادری افزود: صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودروهای فرسوده انواع محصولات شرکت زامیاد ، نیز هم اکنون جاری می باشد.
وی خاطر نشان کرد : پایگاه اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات در خدمت مشتریان این گروه خودرو سازی می باشد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پوریا:

    پایگاه خبری ممتاز نیوز تورو خدا جان عزیزت یه پیگیری بکن ببین این خودروهای نیسان شوکا از کی شماره گذاری وفروش میشه من از هر کجا که بشه پیگیری کردم اما به نتیجه نرسیدم مطمعنم خیلیای دیگه هم مثل من منتظر شماره گذاری وفروش این خودرو هستن شما که امکانشو دارید لطفا یه مصاحبه ای چیزی با مسعولین بکنبد تا معلوم بشه این مشکل از کی برطرف میشه سپاس فراوان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.