فروش جهانی «انتقامجویان»‌ از مرز ۱.۵ میلیارد دلار گذشت

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم که تولید استودیوهای مارول و دیسنی است، در حالی به این موفقیت دست پیدا کرد که تابستان سینمایی رو به پایان است.
 

دیسنی در روز جمعه تعداد سینماهای نمایش‌دهنده «انتقامجویان» در آمریکای شمالی را به ۱۷۰۰ سینما افزایش داد تا از تعطیلات طولانی روز کارگر نهایت استفاده را ببرد. این فیلم از اوایل ماه مه روی پرده سینما رفت و اکنون عملا در آخرین روزهای اکران است.
 

«انتقامجویان»‌ پیش از این سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گرفته است. «آواتار» با ۲٫۸ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینماست و «تایتانیک» با ۱٫۸ میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد.
 

«انتقامجویان»‌ از جمعه تا یکشنبه در آمریکای شمالی ۱٫۷ میلیون دلار فروخت و فروش خود را در این بازار به ۶۱۹٫۵ میلیون دلار رساند. این فیلم در سطح بین‌المللی نیز ۸۷۴ میلیون دلار فروخته است.
 

ساموئل ال. جکسن، رابرت داونی جونیر، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسن، جرمی رنر، کریس ایوانز و مارک روفالو در «انتقامجویان» بازی می‌کنند. در این فیلم گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول مانند آیرون من، تور، کاپیتان آمریکا و هالک برای اولین بار کنار هم قرار گرفته‌اند.

جاس ویدن متولد ۱۹۶۴ در نیویورک است و کارگردانی سریال‌های مطرح چون «Firefly»، «بافی قاتل خون‌آشام»، «انجل» و… را در کارنامه دارد. او دومین قسمت «انتقامجویان»‌ را نیز کارگردانی می‌کند.
 

هالیوود ریپورتر / ۲ سپتامبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.