فروش خوب ˝پل‌چوبی˝ در دو روز اول اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بدون سینماهای حوزه هنری/

˝پل‌چوبی˝ آخرین ساخته مهدی کرم پور در دو روز اول اکرانش، بدون سینماهای حوزه هنری به فروش قابل توجه‌ای دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ تازه ترین فیلم مهدی کرم پور در دو روز اول اکران بیش از ۳۷میلیون تومان فروخته است که فروشی خوب برای یک فیلم در ۱۳ سینمای پایتخت و بدون تبلیغات تلویزیونی و محیطی است.

“پل چوبی” آخرین فیلم تحریمی حوزه‌هنری، در تهران سینما آزادی و دیگر سینماهای این نهاد را در اختیار ندارد. سالن های “اریکه ایرانیان”، “قدس” و بعضی سینماهای دیگر، پنجشنبه شب سانس های فوق العاده را سپری کردند و این استقبال از اولین سانس های روز جمعه نیز ادامه داشته است.

“پل چوبی” پس از دو سال سرانجام از چهارشنبه ۶ شهریور روی پرده سینماهای قدس، پردیس ملت، پردیس زندگی، جوان، اریکه، موزه سینما، ایران، پردیس سمرقند، ماندانا، پارس، فلسطین، مرکزی، کارون، شکوفه، کیان و پردیس تماشا در تهران و هویزه، آفریقا و سیمرغ مشهد رفته و دو سالن فرهنگ و عصرجدید در تهران و سینماهای برگزیده در دیگر شهرهای کشور از هفته آینده به این گروه سینمایی خواهند پیوست.

پل چوبی عاشقانه ای است که وقایع آن در طول سال ۸۸ اتفاق می افتد. بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، برزو ارجمند و مهران مدیری بازیگران اصلی این فیلم می باشند که در بخش رقابتی اصلی جشنواره ی سی ام فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی هنری شد.‏

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.