فروش روغن سوخته جای روغن خارجی خودرو

۱۳م آذر ،

فروش روغن سوخته جای روغن خارجی خودرو

عصر خودرو : رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند تولیدکننده روغن موتورهای تقلبی و سوخته خبر داد.

به نقل از ایسنا سرهنگ منصور خدادادی با اعلام خبر کشف و انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از به دست آوردن اطلاعات و خبرهای مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک کارگاه تولیدی در شهریار تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این پرونده آغاز کردند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند که این کارگاه اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کند گفت: متهمان با استفاده از فضای یک سوله متروکه اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کردند.
خدادادی با بیان اینکه دو تن به اسامی «رضا» و «محمد» دستگیر شده‌اند گفت: در بازرسی ماموران از کارگاه تولید و پخش روغن موتور مشخص شد این اشخاص فرصت‌طلب با اجاره سوله اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی با برچسب کارخانه‌ای مرغوب و معروف می‌کردند.
وی با بیان اینکه این اشخاص در اعترافات خود عنوان کردند که با جمع‌آوری روغن‌های سوخته در سطح شهرستان و همچنین اضافه‌کردن سایر فرآورده‌های نفتی اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کردند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کارگاه ۵۸۰ بشکه ۲۲۰ لیتری روغن موتور تقلبی کشف کردند گفت: در مجموع ۱۲۷ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن تقلبی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.
وی با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که پس از تولید روغن‌های تقلبی کالاها را در پوشش کالای مرغوب و معروف در سطح شهرستان‌ها می‌فروختند گفت: متهمان به همراه پرونده مکشوفه در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

دوشنبه ۱۳ آذر   ۱۲:۳۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.