فروش سوارکار با اسب به المپیک ۲۰۲۴

این مطلب در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

رامین طالقانی گفت:‌ تصمیم داریم برای المپیک ۲۰۲۴ چین سوارکار با اسب شخصی بفروشیم.

رامین طالقانی دبیر موقت فدراسیون سوارکاری در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه تا حدودی از مشکلات قرنطینه که سبب عدم حضور سوارکاران کشورمان در عرصه های بین المللی شده بود حل شده است و تصمیم داریم برای المپیک ۲۰۲۴ چین با اسب شخصی اعزام شویم.

وی تصریح نمود: مسابقات لیک قفقاز از ابتدای سال ۹۱ در کشور آذربایجان در حال برگزاری است و ما ۳-۲ دوره با اسب امانی حضور پیدا نمودیم و یک مرحله نیز نزدیک به یک ماه پیش بود با اسب شخصی اعزام شدیم و یک عنوان سومی ویک مقام هفتمی کسب نمودیم البته این دومین حضور سوارکاران ایرانی طی ۳۰سال اخیر در رقابت های برون مرزی بوده است اولین بار نیز سال ۲۰۰۶ رهسپار شدیم که مقصد آن قطر بود.

طالقانی در ادامه گفت:‌ با توجه به توافقهایی که بین فدراسیون جهانی و فدراسیون سوارکاری ایرانی در مجمع سال گذشته برزیل صورت گرف کشورمان به عضویت مسابقات لیگ قفقازی در آمد و می‌تواند در آن شرکت کند.

وی اشاره نمود، برای حضور در این مسابقات برنامه های مربوطه به قرنطینه در کشور مقصد باید حل شود ودر رقابت های باکو نیز این گونه شد.

طالقانی گفت:‌ مجمع فدراسیون جهانی هم اکنون در ترکیه در حال برگزاری است و در آن روسای فدراسون سوارکاری کشورها شرکت دارند و از ایران نیز محمود حیدری سرپرست فدراسیون و حسین شفیعی مسئول روابط بین الملل به این کشور اعزام شده اند.

وی افزود: در این نشست فعالیت های سال گذشته فدراسیون های عضو بررسی می‌شود و به برنامه های آینده پرداخته می‌شود و اینکه چه راهکارهایی در جهت بهبود و پیشرفت سوارکاری در دنیا ارائه شود بهتر است طالقانی در پایان خاطر نشان نمود:‌ هدف حضور موفق سوارکاران در عرصه های برون مرزی است و شرکت در مجامع بین المللی می‌تواند و حضور موثر در رقابتهای جهانی می‌تواند کمک بسیاری به این ورزش کشورمان در جهت رشد و شکوفایی کند./


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.