فروش ضعیف فیلم ˝ معراجی ها˝ در هفته اول اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در مقایسه با فروش فیلم های دیگر کارگردان؛

تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی در پنج روز اکران با چهار سینما ۶۲ میلیون تومان فروخت که در قیاس با فیلم های دیگر کارگردان در زمان اکران، فروش ضعیف تری بوده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی از جمعه هفته قبل اکرانش را با ۴ سینما در شهرتهران آغاز کرده و هنوز سینماهای دیگر پایتخت به چرخه اکران این فیلم اضافه نشدند و قرار است امشب اکران گسترده این فیلم در سینماهای تهراان و شهرستان ها آغاز شود.

“معراجی‌ها” در پنج روز با ۴ سینما در تهران ۶۲ میلیون تومان فروش داشته است که این آمار در قیاس با فیلم های قبلی کارگردانش آمار ضعیف تری است.” اخراجی ها” و “رسوایی” در چهار روز اولی اکران خود در قیاس با معراجی ها فروش بیشتری داشتند.

قرار است از امروز ۳۰ سینما در سطح شهر تهران و ۵۰ سینمای دیگر در شهرستان ها به چرخه اکران آخرین ساخته مسعود ده نمکی اضافه شوند و منتظر باشیم و ببینم که آیا این فیلم موفیقت فیلم های دیگر ده نمکی را در گیشه تکرار خواهد کرد؟

در نسخه سینمایی “معراجی‌ها” اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه‌مرادی زاده بازی کرده‌اند و برخلاف خلاصه‌های انتشار یافته، نسخه سینمایی داستانی کاملاً متفاوت با سریال دارد.

در خلاصه داستان نسخه سینمایی آمده است محمد با بازی پندار اکبری جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسعود:

    تو ۵ روز در ۴ سینما فروش خیلی خوبیه که!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.