فروش فیلم‌ها هر روز نگران کننده تر می‌شود+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛این هفته فیلم‌های سینمایی در حال اکران در حالی به فروش خود پایان داد که فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی رضا عطاران با فروش ۷ میلیونی خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را بعد از ۵۵ روز نمایش و داشتن ۲۷ سالن سینمایی به یک میلیارد و نهصد میلیون تومان برساند.
               
                 
فیلم سینمایی “آزمایشگاه” به کارگردانی حمید امجد پس از ۶۲ روز نمایش و داشتن ۷ سالن سینمایی و فروش ۱ میلیون تومانی خود در روز گذشته مجموع فروش خود را به ۳۵۵ میلیون تومان رسانید.
                 
فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی مصطفی “منصور یار” با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۲۷ روز نمایش و فروش ۵ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به ۲۰۰ میلیون برساند.
                  
                  
فیلم سینمایی “شور شیرین” به کارگردانی “جواد اردکانی” و ۲۵ روز نمایش و همچنین دارا بودن ۱۶ سالن سینمایی و همچنین فروش ۳ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به ۱۲۵ میلیون تومان برساند.
                   
                   
فیلم سینمایی “بدون اجازه” به کارگردانی “مرتضی هرندی” و با داشتن ۹ سالن سینمایی و ۲۳ روز نمایش و فروش ۱میلیون تومانی خود در روز گذشته  توانست مجموع فروش خود را به ۶۰ میلیون تومان برساند.
                    
                    
فیلم سینمایی” راه بهشت” به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۲۵ روز نمایش و همچنین فروش ۱ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به ۳۶ میلیون تومان برساند.
                     
                       
فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” به کارگردانی” داوود توحید پرست” با داشتن ۱۴ سالن سینمایی هر ۱۵ روز نمایش و همچنین فرشو ۱ میلیونی خود در روز گذشته فروشی ۲۲ میلیون تومانی برای خود رقم زد.
                      
                      
گرچه فروش نگران کننده فیلم‌های سینمایی در حال اکران نشان از وضعیت بحرانی سالن‌های سینمایی می‌دهد،اما سینماداران همچنان منتظر هستند که با اکران فیلمی جدید برروی پرده‌های سینمایی رونق از دست رفته به سالن‌های صوت و کور بازگردد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.