فروش های خوبی را در نیمه دوم سال شاهد بودیم /رسانه ها و فیلمسازان جو را آلوده نکنند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

گفتگوی باشگاه خبرنگاران با سجادپور درباره وضعیت اکران و تولید در سینما:

فضای اکران با رفع موقت مشکلات اکران نوروزی به حالت طبیعی بازگشته و نیمه دوم سال شاهد فروش های خوبی در سینما بودیم.

علیرضا سجادپور معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری در خصوص اکران نیمه دوم سال و فروش فیلم ها به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به طور کلی بعد از رفع موقت مشکلات اکران نوروزی در حال حاضر فضای اکران سینما به حالت طبیعی برگشته و نیمه دوم سال با فروش های خوبی روبرو هستیم.
وی افزود: فیلم های اکران شده در ژانر کودک با آغاز سال تحصیلی با فروش خوبی روبرو شد و می‌توان گفت این ژانر دوباره به وضعیت نرمالی رسیده است.
سجادپور در خصوص فروش فیلم در ژانر کودک بیان کرد: در ژانر کودک شاهد فروش انفجاری یکی از فیلم های اکران شده بودیم که فروش آن منجر به افزایش فروش دیگر فیلم های اکران شده در آن زمان شد بر همین اساس تا آخر سال سهمیه کودک را افزایش خواهیم داد.
سجادپور تصریح کرد: اوایل سال به دلیل بروز مشکلات در اکران نوروزی سینماها نتوانستند از تمامی ظرفیت هایشان استفاده کنند اما در حال حاضر با آغاز اکران نیمه دوم سال و تراکم فیلم ها بعضی از سینماها با کمبود ظرفیت مواجه شدند که به آن ها ۲ ظرفیت اضافه کردیم.
وی در خصوص اعتراض بعضی از فیلمسازان نسبت به فروش فیلمشان و تحلیل های نادرست بعضی از اهالی رسانه گفت: متاسفانه بعضی از فیلمسازان و اهالی رسانه دیدگاه منفی نسبت به اکران و فروش فیلم ها در سینما دارند و مدام در حال اعتراض و ارائه تحلیل های نادرست نسبت به سینما و ارقام فروش فیلم ها هستند که باید به آن ها گفت با تحلیل های نادرستشان جو سینما را آلوده نکنید.
معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری در خصوص تولیدات سینما افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰ فیلم در دست تولید است و در جهت پاسخگویی به بخش اکران سینماها، بخشی از نریتو و نگاتیوها را دیجیتالی کردیم و همه این ها به دلیل برنامه ریزی خوب صنوف بوده است.
وی در خصوص پخش آنونس ها در رسانه و محیط های عمومی شهر خاطرنشان کرد: در جهت اطلاع رسانی و افزایش فروش آثار اکران شده در سینما از تمامی ظرفیت ها و تبلیغات محیطی و رسانه استفاده کردیم که امیدوارم سازمان هم در این جهت همکاری های خوبی را با ما داشته باش./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.