فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت عید سعید غدیر

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت عید سعید غدیر

عصر خودرو : فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت عیدسعید غدیر خم با عرضه خودروهای تندرنودوپژو پارس ازامروز ۱۴ آبان ماه سال جاری درکلیه نمایندگی های فروش ایران خودروبه صورت ایتنرنتی آغاز شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایکوپرس ، عبد اله با بایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : متقاضیان گرامی می توانند در سراسر کشور با مراجعه سامانه www.ikco.com و یا آدرس اینترنتی http://ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام در شرایط فروش سریع و پیش فروش خودروهای تندر نود و پژو پارس علاوه بر سایر محصولات پیشی همانند خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ اقدام نمایند.
وی افزود : شرایط تحویل فروش سریع تندرنود تیپ E1 با موعد تحویل ۴۵ روزه با قیمت مصوب ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه پیش فروش تندر نود در تیپ های E1, E2 با موعد تحویل ماههای بهمن و اسفند ۹۱ و همچنین فروردین ۹۲ در شرایط مذکور در نظر گرفته شده است.
بابایی تاکید نمود : به منظور اطمینان بخشی به مشتریان از عرضه خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولید نمایندگان ، شیوه پیش فروش قطعی سه مرحله ای خودروی پارس با موعد تحویل اسفندماه ۹۱ با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزارو ۴۰۰ تومان است .
وی از دیگر مزایا این روش فروش عرضه خودروی تندرنود با سود مشارکت ۱۸ درصد و امکان تنها یک دستگاه ثبت نام جهت مشتریان در کلیه روشهای فروش اعلامی ویژه عید سعید غدیر خم عنوان نمود.
بابائی اضافه نمود: کسب چندین دوره نشان سرآمدی رنو فرانسه و کسب گواهینامه ها وجوایز مختلف کیفی از جمله گواهی اشتهار به کیفیت سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران و کسب سطح کیفی بسیار خوب بطور مستمر از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را ازجمله افتخارات تندر۹۰ ایران خودرو است .
وی در پایان متذکر شدند کلیه نمایندگی های مجاز سراسر کشور موظف به عرضه خودرو با قیمت مصوب بوده و هم میهنان گرامی هرگونه عرضه خودرو در نمایندگی های این شرکت مغایر با قیمت مصوب را با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ را اطلاع دهند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۰:۳۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.