فروش ویژه کامیون های داف در ایران + جدول قیمت

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

شرکت خودروسازی DAF هلند ، سازنده محصولات تجاری سنگین و راهسازی که در زمره بهترین های جهان خودرو های سنگین قرار می گیرد سرانجام بعد از سال ها دوری از بازار ایران توسط شرکت “فاروب زمان” به کشورمان بازگشت .

فروش ویژه کامیون های داف در ایران + جدول قیمت

کلیدی ترین محصول این سنگین ساز هلندی کشنده XF در دو مدل  است که می تواند به عنوان حریف قدری برای مرسدس بنز آکتروس به حساب بیاید . شرکت فاروب زمان ، نماینده محصولات DAF در ایران همچنین تمرکز ویژه ای روی عرضه انواع خودرو های راهسازی این برند معتبر در ایران را دارد .

تمامی این محصولات برای نخستین بار است که در ایران به نمایش در می آیند . ذکر این نکته ضروری است که بیش از ۱۵ سال از آخرین حضور DAF در خیابان های ایران می گذرد و محصولات سنگین این برند همچنان در خیابان های ایران به خصوص شهر های شمالی کشور به چشم می خورند . شرکت فاروب زمان کشنده XF را با گیربکس دستی و اتوماتیک و قیمت ۵۱۵ تا ۵۳۵ میلیون تومان به فروش می رساند و به مناسبت عرضه این محصولات برای اولین بار در نمایشگاه مشهد تخفیف ۱۵۰ میلیون ریالی را روی تمام محصولات لحاظ کرده است .متقاضیان این کشنده تازه وارد می توانند ۵۰ درصد قیمت را به صورت نقدی و مابقی قیمت را به صورت اقساط ۳۶ یا ۴۸ ماهه پرداخت کنند.

شرایط فروش محصولات داف در نمایشگاه مشهد به شرح زیر می باشد:
 

v3x2c4fcom6koa7rhzke.jpg

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.