فروش پانصد میلیونی فیلم جدید حجازی

ممتازنیوز:

mim-1pفیلم “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” ساخته روح الله حجازی به مرز نیم میلیارد فروش در سینماها رسید.

فیلم سینمایی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” با داشتن ۱۱ سینما در تهران تا کنون ۴۷۲ میلیون تومان و “یک پذیرایی ساده” ساخته مانی حقیقی ۶۷ میلیون تومان فروش کرده‌اند. پخش این دو فیلم برعهده هدایت فیلم است.….

در “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” داستان محسن است که به‌ واسطه شرایط کاری جدید تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این راستا تغییراتی را به همسرش آوا تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح مدرن زندگی این خانواده را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.

“پذیرایی ساده” از دیگر فیلم‌های روی پرده است که به فروش ۶۷ میلیونی رسیده است. عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مجری طرح و مدیر تولید: فاطمه ابوالقاسمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا بختیاری‌نیک، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه: امیر‌حسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، منشی صحنه: یاسمین ریزان، عکس: عباس کوثری و تهیه‌کننده: جلال شمسیان.

مانی حقیقی بازی در فیلم‌های سینمایی “درباره الی…”، “ورود آقایان ممنوع” و “آسمان محبوب” و کارگردانی فیلم‌های سینمایی “کنعان”، “کارگران مشغول کارند” و “آبادان” را در کارنامه دارد.

با سپاس از تارنمای سینما خبر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.