فروش پژو۲۰۶ و پیش فروش دوباره رانا به زودی آغاز می‌شود

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: به منظور جلو گیری از دلال بازی و پاسخگویی به نیاز مشتریان ، پیش فروش نوبت دوم خودرو رانا را به زودی آغاز می‌کنیم. جواد نجم‌الدین اظهار کرد: علاوه بر پیش فروش دوباره رانا، افزایش تولید این محصول پیشرفته ایرانی از نظر کیفیت و ایمنی در سال جاری در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به روند رو به رشد زنجیره تامین قطعات برای تولید رانا اظهار کرد: همه ساز و کارهای لازم برای افزایش تولید این خودرو فراهم شده است و ایران خودرو تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا براساس زمان‌بندی تعیین شده این خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهد.
او تاکید کرد که مشتریان فریب دلال بازی‌ها در خرید و فروش فیش‌های ثبت نامی رانا را نخورند.
نجم الدین تاکید کرد: رانا بدون هیچ گونه تاخیری طبق قرارداد فروش به مشتریان تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رانا دارای استانداردهای روز اوپاست، گفت: این خودرو کم مصرف و دارای تجهیزات رفاهی و ایمنی که با قیمت مناسب عرضه می‌شود.
مدیرعامل ایران خودرو درمورد تولید و عرضه پژو ۲۰۶ نیز گفت: طی سه سال اخیر خودکفایی قطعات پژو ۲۰۶ به سرعت انجام شد و موفق شدیم درزمینه تامین و تولید این خودرو گام های اساسی برداریم.
وی یاد آورشد: با آینده نگری و پاسخگویی به نیاز بازار، فروش پژو ۲۰۶ به زودی آغاز می‌شود.
به گفته او با برنامه‌ریزی صورت گرفته، افزایش تولید تندر۹۰ ایران خودرو درحال اجراست.
وی درپایان تاکید کرد که برای جلو گیری از دلال بازی، مشتریان برای خرید محصولات ایران خودرو به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند

پایان خبر/

تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۳ تیرماه
ساعت ارسال: ۱۸:۱۷


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.