فروش کالاها که با ارز دولتی خریداری و خارج از شبکه توزیع شود، جرم است

۰۱م آذر ،

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اینکه فروش کالاهایی که با ارز دولتی خریداری و خارج از شبکه توزیع شود جرم است، گفت: در همین رابطه دو پرونده به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد ریالی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه زنجان، حسین نجف‌زاده در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: دریک ماه قبل ۷۹۷ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان مطرح شده است که ۶۶۲ فقره از آنها مربوط به بخش خدمات و کالا می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین رابطه بیش از ۱۹ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال جریمه نقدی برای این پرونده‌ها در نظر گرفته شده است و در مجموع حدود یک میلیارد ریال جریمه نیز وصول شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه سوخت از جمله کارهایی است که در یک ماه قبل انجام شده است، ابراز کرد: در همین رابطه فرد متخلف به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین پرونده دیگری در رابطه با عرضه سوخت خارج از شبکه به ارزش ۲۳۵ میلیون ریال نیز تشکیل شده است.

وی به رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده‌های موجود در تعزیرات طی یک ماه قبل اشاره کرد و یادآور شد: در ابن مدت به ۷۹۷ پرونده رسیدگی شده است و با توجه به اهمیت کنترل بازار شاهد تسریع در روند رسیدگی بهپرونده‌ها هستیم.

نجف‌زاده همچنین به آخرین وضعیت دکه‌های واقع در عوارضی اشاره کرد و گفت: فرصت دو ماهه‌ای برای رفع این مشکل داده بودیم که در این مدت به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم اما با توجه به اهمیت موضوع انتظار داریم وضعیت این اماکن تا یک ماه آینده مشخص شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.