فروش کمری به بیش از ۱۰ میلیون عدد رسید!

اردیبهشت ۱۴۰۳

تویوتا موتورز ایالت متحده آمریکا اعلام کرد بیش از ۱۰ میلیون تویوتا کمری فروخته شده است. لازم به ذکر است که این خودرو طی ۱۱ سال قبل جزو پرفروش‌ترین‌های بازار آمریکا و دیگر نقاط جهان بوده است.اگرچه فروش این خودرو از ۴۷۰ هزار عدد سال ۲۰۰۷ به ۴۰۰ هزار عدد در سال ۲۰۱۲ کاهش یافته است.

toyota-camry-sales-go-past-10-million-62412_1

۱۰ میلیون فروش کمری حدود ۲۰ درصد از کل فروش تویوتا را تشکیل می‌دهد که کمری را به یکی از مهم‌ترین خودروهای تویوتا تبدیل کرده است.

البته ماه‌هایی هم وجود داشته است که کمری رکورد فروش وانت‌ها فورد و شورولت هم زده است برای مثال ماه سپتامبر ۲۰۱۱ در بین ۲۱۲ مدل جایگاه اول را بدست آورد.نکاتی که کمری را پرفروش می‌کنند و مردم به سمت آن می‌روند عبارت انداز:داخلی با کیفیت،سواری و هندلینگ عالی،خدمات پس از فروش فوق‌العاده و ارزش خودرو دست دوم.نکات سوم و چهارم یکی از واجب‌ترین ویژگی‌ها است که برای خریداران اهمیت دارد . شایان به ذکر است که قیمت فروش کمری دست دوم بیشتر از نصف قیمت صفر آن است.

1013540_10151702211474201_753168653_n

باب کارتر،رئیس فروش محصولات تویوتا می‌گوید: ما هر کاری می‌کنیم تا مشتریان وفادار محصولات تازه ما را بخرند تا دوباره موفقیت ما ثابت شود،کمری یکی از عوامل پیشرفت ما بوده از و به عضوی از مردم آمریکا تبدیل شده است.همچنین وی گفت هفت نسل است که ما موفقیت کمری را دیده‌ایم و امیدواریم این موفقیت ادامه داشته باشد.البته بعضی تحلیل گران خودرو می‌گویند: استفاده بسیار از کمری و تاکسی کردن آن از محبوبیت آن می‌کاهد.متأسفانه در کشور ما بیشتر مردم به سمت خودروهای پر زرق و برق کره ای می‌روند تا خودرو های با کیفیت ژاپنی مثل کمری نسل تازه.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.