فروش ۳۰۰ خودرو سایپا از طریق مزایده

مزایده خودرو سایپا ۹۹

شرکت سایپا تعداد ۳۰۰ دستگاه از انواع خودروهای دست دوم خود را از طریق برگزاری مزایده به فروش می رساند. بازدید از این خودروها و دریافت اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه ۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل پارکینگ شیرازی واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج روبروی شرکت سایپا خیابان ۵۲ نرسیده به اداره تحویل سایپا انجام خواهد شد.

بازدید از این خودروها و دریافت اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل پارکینگ شیرازی واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج روبروی شرکت سایپا خیابان ۵۲ نرسیده به اداره تحویل سایپا انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش استرداد سپرده برنده نشدگان از طریق حساب های بانکی ملت، تجارت، سپه، ملی، صادرات، پارسیان و پاسارگاد بوده ارائه کپی از صفحه اول دفترچه حساب جهت احراز هویت صاحب حساب ضروریست.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مزایده می توانند به پایگاه اینترنتی www.saipagroup.net بخش اطلاعیه ها و مزایده ها مراجعه کنند.

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. مزایده سایپا...لیلی:

    سلام به نظرمن یه مزایده فرمالیتست که ملت یک میلیون یک میلیون بریزن برای شرکت تو مسابقه بعد دوهفته سود اون یک میلیون بره بحسابشون…حساب کنید اگه مثلا ۱۰۰۰نفرهم بخوان ثبت نام کنن سودش بعده دو هفته چقدر میشه…اگه اینطور نبود من ودوستانم ده بیست تا ثبت نام کردیم حداقل یکیمون باید برنده میشد….ماکه راضی نیستیم این پولا خوردن نداره تو همین دنیا مکافات کاراشون رو می بینن یا با بیماری یا با صانحه یا…در هر صورت…خدایا اهدنا صراط المستقیم…یاحق

  2. محمد شجاع:

    فقط پارتی بازیه به مابدبختا چیزی نمیرسه

  3. فردین:

    سلام چند نوع خودرویی وجود دارد وتاریخ سال راننوشتید

  4. مصطفی حیدری:

    عالی بود

  5. ناصر:

    سلام
    به نظرم این فرصتی است که در اختیار همه قرار نمی گیردو اطلاع رسانی باید از طریق تلویزیون یا رسانه های عمومی صورت گیرد.
    به ما که خیرش نمیرسه
    یا علی مدد

  6. محمد تقی:

    سلام می خواستم بدونم قیمت خودرو ها چنده و خودرو عیبی هم داره یا نه.

    • علیرضا:

      عزیز من مگه تیتر آگهی رو مشاهده نکردید؟ (فروش ۳۰۰ خودرو سایپا از طریق مزایده) مگه ما خودرو بی عیب هم داریم؟

      • علی:

        فعلا سایت اصلا با نمیشه…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.