فروش ADSL تجاری ۱۰ مگابیتی برای اولین بار در کشور

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در این طرح که اکنون در نمایشگاه تلکام نیز ثبت نام آن آغاز شده متقاضیان می‌توانند از اینترنت ۱۰ مگابیتی در دو نوع نامحدود و حجمی استفاده کنند.
 
مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت ارتباطات ثابت ایران از فروش اینترنت پرسرعت (ADSL) تجاری با سرعت ۱۰ مگابیت در ثانیه برای اولین بار در کشور خبر داد.
محمد حسین نیک اختر با اشاره به برنامه‌های در دست انجام شرکت ارتباطات ثابت ایران که با برند آشنای اول فعال شده است اظهار داشت: فروش تجاری، خانگی، عمده و بازاریابی اینترنت پرسرعت بر بستر ADSL از جمله استراتژی‌های بخش معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت است که در این زمینه اقدامات موثری تاکنون صورت گرفته است.
وی از فروش ADSL در بخش تجاری برای شرکتهای کوچک، بزرگ و سازمانها خبر داد و گفت: عرضه اینترنت پرسرعت با سرعت حداکثر ۲ مگابیت بر ثانیه برای مشترکان خانگی صورت می‌گیرد اما برای اولین بار در کشور اینترنت باسرعت ۵ و ۱۰ مگابیتی برای مشترکان تجاری عرضه می گردد.
 
نیک اختر گفت: در این طرح که اکنون در نمایشگاه تلکام نیز ثبت نام آن آغاز شده متقاضیان می‌توانند از اینترنت ۱۰ مگابیتی در دو نوع نامحدود و حجمی استفاده کنند.
مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت ارتباطات ثابت ایران عرضه این سرویس را همراه با مودم رایگان عنوان کرد و ادامه داد در کمپین تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران، نرخ فروش ADSL تجاری ۱۰ مگابیتی ماهیانه ۳۹۰هزار تومان با ۳۹۶ گیگابایت حجم مصرف در نظر گرفته شده است.
همچنین مشتریان متقاضی استفاده حجمی می توانند برای این سرویس با حجم ۲ گیگابایت مبلغ ۳۲ هزار تومان، ۴ گیگابایت مبلغ ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۸ گیگابایت مبلغ ۴۳ هزار تومان پرداخت کنند.
وی افزود: تفاوت سرویس ADSL تجاری مخابرات، امکان پرداخت مبلغ استفاده مشترکان بر روی قبوض تلفن ثابت است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.