فرو ریختن گنبد آهنین و پوشالی رژیم صهیونیستی، مهم ترین دستاورد جنگ ۸ روزه غزه

۰۷م آذر ،

حیدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فرو ریختن گنبد آهنین و پوشالی آهنین رژیم صهیونیستی،‌ مهم‌ترین دستاورد جنگ ۸ روزه غزه است.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و سمیرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ ۸ روزه غزه گفت: دستگاه‌های دپلماسی باید از طریق برقراری ارتباط با کشورهای مختلف، افکار عمومی دنیا را نسبت به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطین روشن و آگاه کنند.

وی با بیان اینکه اسرائیل بازنده جنگ ۸ روزه است، افزود: رژیم صهیونیستی با حمله به غزه به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین کشورهای عربی بوده اما خوشبختانه آن‌ها در تحلیل‌های خود دچار اشتباه بزرگی شده بودند.

حیدرپور خاطر نشان کرد: نتانیاهو قصد داشت با ایجاد ناامنی در غزه، منطقه را ناامن کند اما خوشبختانه با مقاومت مردم غزه تمام نقشه‌های سران این رژیم نقش بر آب شد.

نماینده شهررضا و سمیرم سفلای در خانه ملت بیان کرد: حماس با شکست رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگی را به جهان اسلام به ارمغان آورده است.

وی با بیان این که صهیونیست‌ها با مقاصد خاصی به غزه حمله کرده‌اند، گفت: امیدواریم در آینده مقاومت و مردم فلسطین به حقوق کامل خود دست یابند.

حیدرپور اظهار کرد: به سبب جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه باید سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق ملت‌ها محدودیت‌ها را برای این رژیم در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بین رفتن کامل هیمنه پوشالی اسرائیل و فرو ریختن گنبد آهنین را مهم‌ترین دستاورد مقاومت مردمی غزه در جنگ ۸ روزه عنوان کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.