فریادشیران:گهر لباس درست و حسابی هم ندارد

۱۲م دیماه ،

نادر فریادشیران افزود: تیم گهر مشکلات زیادی طی کرده تا به اینجا رسیده و مقصر اصلی بیشتر مشکلات گهر فدراسیون و سازمان لیگ است. اینها باید همین الان به تیم‎های لیگ یکی اخطار دهند که اگر امکانات ندارند، حق ورود به لیگ برتر را نخواهند داشت.
به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: شهر دورود امکانات برگزاری مسابقات را نداشته و تا حالا ۴، ۵ تا مربی عوض کرده که این طبیعی نیست و برای تیم مشکل‎ساز شده است.
مربی گهر با اشاره به وضعیت گهر عنوان کرد: در دیدار با سپاهان باید ۴، ۵ گل می‌زدیم، با سایپا و ملوان هم خوب بازی کردیم و کلاً از وقتی که هدایت گهر را به عهده گرفته‎ایم این تیم روند رو به رشدی داشته است.
فریادشیران با تاکید بر مشکلات زیاد گهر خاطرنشان کرد: تیم ما حتی لباس درست و حسابی ندارد. در تمرین چند روز پیش فقط برای ۲۰ بازیکن کاپشن داشتیم که این برای یک تیم لیگ برتری مطلوب نیست.
وی یادآور شد: چند بازیکن اسمی که دلشان با تیم نبود در نیم‎فصل جدا شدند و جدایی آنها به نفع تیم بوده و هم اکنون تیم یکدستی داریم و بیشتر بازیکنان در یک سطح قرار دارند.
مربی گهر به جذب ۵ بازیکن در نیم‎فصل اشاره کرد و افزود: قرارداد هیچ کدام از این بازیکنان بیشتر از ۴۰،۵۰ میلیون تومان نبوده، ما حتی می‎خواستیم سامان آقازمانی را به گهر بیاوریم اما با پولی که ما داشتیم این کار شدنی نبود.
فریادشیران با ابراز گلایه از نیکبخت واحدی گفت: اگر آقای آیت‎الله‎زاده نبود، امکان نداشت مشکل نیکبخت حل شود. خیلی‎ها از جمله قلعه‎نویی می‎خواستند مشکل او را حل کنند اما نتوانستند. اگر نیکبخت با گهر قرارداد نداشت در تمرینات تیم شرکت نمی‎کرد و اگر می‎ماند کاپیتان تیم بود. از اینکه نیکبخت به فوتبال برگشته خوشحالیم ولی حداقل باید یک تماس تلفنی با مسئولان گهر می‎گرفت.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که بعد از بازی راه‎آهن تمرینات تیم در کجا برگزار می‎شود، گفت: چون امکانات اقامتی شهرستان دورود مناسب نیست به تهران می‎رویم ولی ما تابع باشگاه هستیم و هر چه آنها بگویند ما عمل می‎کنیم.
مربی گهر با اشاره به برخی صحبت‎های کنونی که در فوتبال کشور رایج شده تصریح کرد: صحبت‎هایی مثل ۱۱ به ۱۱ اشتباه و مطرح کردن آن غلط است و نباید این اصطلاحات را در فوتبال کشور جاری کنیم. همه ما که در فوتبال فعالیت داریم یک خانواده هستیم و نباید بیخودی یکدیگر را تخریب کنیم.
فریادشیران در پایان با اشاره به باخت این تیم مقابل استقلال مدعی شد: اگر از موقعیت­ها استفاده می‎کردیم می­‌توانستیم آن بازی را ببریم و استقلال تنها می­‌توانست از روی سانتر به ما گل بزند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.